I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.08

پیش نمایش عکس های هیون و سئونگ یئون برای قسمت 271 ام برنامه WGM

 


نظرات شما عزیزان:

روشن
ساعت17:13---20 ارديبهشت 1394
سلام پوران جان بلاخره قسمت نه وی گات مرید جونگ هیون اومد همین الان گذاشتن مال بقیه کاپلا رو نذاشتن هنو فقط مال جونگ هیون امده ای جانم تا حالا ندیده بودم خونه رو جونگ هیون با طراح برنامه طراحی کرده اخ چقد این پسر ماهه اخاینم لینکه باورت نمیشه در عرض ده دقیقه بازدیدش هزار تا بالا رفت خخخخ ای جونم

https://www.youtube.com/watch?v=v9bNpszIjCg
پاسخ: سلام عزیزم وای تو هم نمیتونی صبرکنی با زیرنوبس بیاد؟ هیون باسلیقه استاا!!! قسمت دیده نشده ی 270 رو هم دیدی؟ مرسی بایت لینک ^^


Zahra^Boice
ساعت15:43---20 ارديبهشت 1394
از نظر منم یئون خیلییی خوبه یعنی همین که لوس نیس خودش یه امتیازه

پاسخ: اره دقیقا ^^


سارا
ساعت23:12---19 ارديبهشت 1394
چ نگاهي ام ميكنه!!!
يئون جان ماكه باهم رودرواسي نداريم...خوب عزيزم چرا غير مستقيم بوسش ميكني؟راحت باش ديگه!!!!
خيلي دارم سعي ميكنم با ازدواجشون كنار بيام!!دختره اگه خودشو لوس نكنه خيلي برام قبل تحملتر ميشه!
پاسخ: دختر خوبیه! بنظر هیون رو هم دوست داره! برای خوشحال کردن هیون هم تلاش رو میکنه! الکی هم حرصش نمیده! این کع خیلی خوبه!!!


آرامیس
ساعت20:11---19 ارديبهشت 1394
بچه ها کسی تا حالا کامنتای این سایتایی که وی گات مرید رو برا دانلود میذارن خونده؟زوج هیون واقعا محبوبه. خیلی خوشحال میشم وقتی کامنتای این آدما از سراسر دنیا در مورد هیون رو میخونم
پاسخ: من خوندم! من خوندم :)))))) عصن عشق میکنم کامنت میخونم!!!! کلی به طرفدارهای هیون اضافه شده!!!!


ارورا
ساعت5:31---19 ارديبهشت 1394

من هر قسمت این زوج رمانتیک رو که می بینم احساس می کنم سریال کره ای دارم می بینم بس که نازن!
خدایی فکر نمی کردم جونگ هیون جز گیتار زدن کاردیگه ای هم بلد باشه انجام بده!
کلا مرد های اردی بهشتی ها عشقشون رو در عمل ثابت می کنن!نمونه اش اون دسته گل های دوست داشتنی!
امیدوارم خوشبخت بشن،بلکه یکی از پسرام سر و سامون بگیره،حداقل خیالم آسوده بشه!
پاسخ: منم اصلا توقع این روی هیون رو نداشتم! خیلی رومانتیکه! و اگه تا اخر برنامه هردفعه بخواد برای یئون گل بگیره,خیلی مرده!!!!



روشن
ساعت1:53---19 ارديبهشت 1394
ای جام دختره خیلی ارومه ... هیونم که یه پاره اقا ... چال لپاشم که هیچی ... چرا من هرکیو خوشم میاد چال لپ داره نمیدانم
پاسخ: آدم از هرچی خوشش بیاد به سمت اون کشیده میشه دیگه ^^


روشن
ساعت1:39---19 ارديبهشت 1394
سلام دوستان خوبید من تازه فن هیون شدم خیلی با این برنامه ازش خوشم اومد ... خیلی ارامشو اعتماد به نفسش جالبه با این دختر هم جنتلمنانه برخورد میکنه خیلی دوسش دارم .. فقط یه چیزی میخواستم ببینم این برنامه زیرنویسش و نمیزارید ... یادمه مال اون پسر تو توپی ام رو میزاشتن ...
من برنامههای دیگه ویگاتدمریدو دیدم فک نکنم هی کدوم مثل این جذاب باشه .... البته بعد کاپل کونتوریا که خیلی طرفدار داشت این یکی هم خیلی طرفدار پیدا کرده مخصوصا قسمت اخر .. انیوارمم تا اخر اینطوری بمونه چون معملا ازقسمت نهم دهم خراب میکنن ... به هر حال من فن هیون میمونم ...
پاسخ:سلام عزیزم خیلی خوش اومدی!!!خیلی خوشحالم که فن جدید از طریق این برنامه بهمون اضافه شده!! امیدوارم همیشه طرفدار سی ان بلو بمونی! ما برنامه رو با زیرنویس انگلیسی میذاریم ولی زیرویس فارسی امکانش نیس


آرامیس
ساعت16:20---18 ارديبهشت 1394
میدونم کدوما رو میگی.من حتی اگه دانلودش هم کنم نمیبینمش. ازشون خوشم نمیاد. یه جورین! ولو شدن که خوبشه تازه!
زوج هنری رو هم من نمیبینم. فقط از رو خبرایی که در موردشون تو سایتا میبینم میفهمم چیکار میکنن.
پاسخ: منم اون تیکه هایی که قبل یا بعد قسمت هیون بوده دیدم!! انصافا خیلی خنگن!!
زوج هنری رو که بعید میدونم کلا کسی ببینه!!!


parnian
ساعت14:19---18 ارديبهشت 1394
سلام خخسته نباشید چرا این هفته قسمت جدید نیومد؟
پاسخ:سلام ممنونم عزیزم یه 2/3 هفته ای محمد نمیتونه ویدئو ها رو براتون آپلود کنه! اگه بتونم لینک دانلودش رو پیدا میکنم میذارم براتون ^^


آرامیس
ساعت13:59---18 ارديبهشت 1394
ای بابا!کشتین خودتونو خوب برید واقعی ازدواج کنید خیال خودتونو راحت کنید. هنوز قسمت 10 هم نشده ها!
پاسخ: خخخخخ خیلی دیگه رمانتیک شدن!!! آرمی اون یکی زوج خنگها رو میبینی؟ اسمشونم نمیدونم! هنری منظورم نیستا! اون یکی ها. ادم فکر میکنه سریال کمدی میبینه خخخخخ پسره از تمام فرصت ها برای ولو شدن استفاده میکنه :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com