I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.09

اسکن عکس های بروشور کنسرت FNC KINGDOM در سئول

 


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت14:30---21 ارديبهشت 1394

پاسخ: ^ــــــــــــــــــــــ^


farnaz
ساعت7:55---20 ارديبهشت 1394
چقد خوبه! همشون عالی ان اینجااا
یونگ از این پاشنه مخفیا بپوشه یکم هم سطح بقیشون بشه خب
لیدر جانه مثلناااا
پاسخ: فرناز اونی خیلی هم قدش بد نیس که کفش پاشنه مخفی بپوشه!


سارا
ساعت23:06---19 ارديبهشت 1394
اصن اينا تكنننننننننن!!!چقد اخه خوشگل شدن...
هيون خيلي مظلوم شده يونگم ك انگار مراسم دوماديشه:)
شين و مينم خوشمل شدن الهي!!
مرسي عزيزم
پاسخ: جونگ شین از همهشون خوشتیپ تر شده!!! خدایا جونگ شین تقاضا مندم!


alirani
ساعت21:10---19 ارديبهشت 1394
ممنون.قشنگ بودن
پاسخ: خواهش میکنم ^^


رز
ساعت15:58---19 ارديبهشت 1394
سلام بر پوران جان جان خودم خوبی خانومی ممنونم بابت توضیحاتتون من فکر کردم منظورتون اون یکی دختر است که تو اینسناش عکسشو با یونگ گذاشته آخه بامصایب بسیاری پیگیرم ولی از این خانوم اطلاع نداشتم واسه همین تعجب کردم بعد این خانوم رو میشناسیدuci-2805پیچ اینسناش یه چندتایی هم از خودش مینی گذاشته با چندتا از اعضای گروه هونکی و AOAجونیل دو سه تا عکس باحجاب هم داره که با مسلمون ها عکس گرفته یا خودش روسری گذاشته مهمون برنامه مینهیوک باشه شاید
گفتم شاید شما بدونید
ببخشید من هی سوال میپرسم اینجا عذر میخوام پوران جونیم
پاسخ: سلام عزیزمممم ممنونم. خواهش عزیزممم زحمتی نیس منم عکسش رو با مینی توی توییتر دیده بودم! ولی اینکه کیه!!!؟ اصلا نمیدونم! از توی پیجش هم چیزی معلوم نیس ولی سرچ که کردم زده بود مجری و خواننده اندولزیایی! بیشتر نگشتم راستش که ته و توش رو دربیارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com