I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.08

یکی از سایت های طرفدار CNBLUE به مناسبت  روز جهانی مادر توی کره (8ام ماه می) این عکس رو گذاشته بود,جالب بود برای شما هم گذاشتم :))

بنظرتون کدوم از پسرا بیشتر به مامانشون رفتن؟؟‌^^

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت14:26---21 ارديبهشت 1394
سلام پوران جونم
عکس باباهاشون دیدی مین کپی پست مامان باباش از باباش هم درام یاد گرفته شین اصلا شباهتی به باباش نداره قیافه بابا جونگ هیون هم شباهت زیادی نمیبینه آدم بابای یونگ هم وقتی میخنده یه ته چهره ای یونگ از باباش به ارث برده تو بین اعضاهم یونگ از خانواده ثروتمندتری بوده و وقتی سه سالش بود مامانش بهش پیانو یاد داد و گیتار رو از نوجونی شروع کرد به یاد گرفتن
میدونم همه اینا رو شما میدونید من فقط امدم یه چیزی بگم آخه این چندوقته نظراتم داشت هی سوال و درخواست میشد عذر می خوام
راستی عکس خونوادگی شون از وب پرنیا دیده بودم الان چون حافظه کامپیوترم خالیه نمیتونم براتون بدم ولی هر وقت دویاره عکسشون پیدا کردم میفرستم براتون بابت پست های جدید هم یه عالمه ممنون
پاسخ:سلام عزیزم این چه حرفیه شما همیشه عزیزمایی! اتفاقا خودمم دارم عکسشون رو. اره چشمای مینی شبیه باباشه خخخ ولی بنظزم جونگ شین شبیه باباشه!! فرم کشیدگی صورتش شبیهه! هیون شبیه بابا مامانش نیس اصلا خخخخ .


هانیه
ساعت12:51---21 ارديبهشت 1394
من مامان هیونو تا حالا ندیده بودم. خوشکلن ماماناشون. مین دقیقا پسره مامانه
پاسخ: مین شبیه باباشم هست


sheina
ساعت10:05---21 ارديبهشت 1394
وااااااااااااای مامان مین کپی خودشه
انگار کلاه گیس گذاشته باشن سر مین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: :)))))))))


کیارا
ساعت3:01---21 ارديبهشت 1394
مینهوک که کپی برابر اصل مامانشه فقط موندم از نظر قدی به کی رفته؟D:
آقا روز پدر کِیه؟ جونگ هیون کپی باباشه
پاسخ: خخخخخ میخواین عکس باباهاشونم بزارم؟


ساشا
ساعت0:47---21 ارديبهشت 1394
سلام.بامزه اس
مین هیوک خیلی شبیه مامانشه بعدش
بنظرم یونگ یه شباهتای با مامانش داره
پاسخ:سلام, یونگ یکمی شبیه مامانشه!


zahra
ساعت21:16---20 ارديبهشت 1394
به نظرم مین هیوک از همه بیشتر شبیه مامانشههیون هم من خیلی شبیه مامانش میبینم
پاسخ: اره هیونم یکمی شبیه!


سارا
ساعت16:52---20 ارديبهشت 1394
يونگ به مامانش كشيده مث مامانش خوشمله!
مامان هيون رو هم تاحالا نديده بودم،خوشگله!!هيون هم به مامانش كشيده...
اين مامان شينه؟نه به خود شين ك مث يه تيكه چوب درازه نه به مامانش كه ماشالله بزنم به تخته پره!!چ تپلي و بامزه س!
مينهوك بنظرم از همه بيشتر شبيه مامانشه بخصوص خنده هاش
پاسخ: مامان شین خیلی شیرین و دوست داشتنیه!!!! اره مینی از همه بیشتر شبیه مامانشه!


alirani
ساعت15:18---20 ارديبهشت 1394
مین و جونگ شین به مامانشون رفتن البته بنظر خودم
پاسخ: مینی از همه بیشتر


آرامیس
ساعت15:10---20 ارديبهشت 1394

مین هیوک! چشماش، بینیش،خندیدن مادرش عین خودشه!
پاسخ: اره خیلی شبیه مامانشه!!! مامان هاشون قد خوشدشون دوست داشتنین!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com