I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.11

leejungshin91: #FashionKing #KwakHyunJoo teacher

#برنامه فشن کینگ #استاد وانگ هیونگجو ^^

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:24---23 ارديبهشت 1394
ايول زدي تو خال!!
اصن ما طرفدار ي سري ادم غير عادي عجيب غريبيم...و اصولا ادماي عجيب غريب هم طرفدار عجيب غزيبا ميشن!!نمونه ش خودم!
پاسخ: خواهش میشه! کاری بود که از دستم برمیومد D:


سارا
ساعت21:14---22 ارديبهشت 1394
اصن هرقدر بگم ماشالله كم گفتم!!!X
بابا قلب من ضعيفه نكنين اين كارا رو با من...
اين شين هرچي بزرگتر ميشه خوشتيپ تر ميشه،يونگ هرچي بزرگتر بشه جوون تر ميشه...نظري راجب مين و هيون ندارم ولي اونارم به زودي كشف ميكنم!!
مرسي:
پاسخ: هیون هرچی بزگتر بشه عاشق تر میشه!!! مینی هرچی بزرگتر بشه باکلاس تر میشه!!!


alirani
ساعت23:44---21 ارديبهشت 1394

مثه داماد ها شده خخخخخخ.قربونش بره مامانش
پاسخ: وااااای خدا جونگشین داماد بشه من از ذوق میمیرم!



Nikoo
ساعت18:57---21 ارديبهشت 1394
ماشاالله ماشاالله اقابوداقاترررررر شده
پاسخ: ماشالله!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com