I.Boice | Iranian Boice Community



نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت11:00---24 ارديبهشت 1394
اونموقع هنوز هیون عاشق نشده بود! همه ی پسرا این حرفو میزنن ولی من تا حالا یک نمونه ی زنده ازشون ندیدم که واقعا مشکل پسند باشن فقط کافیه عاشق بشن!خخخخخ
حرص نخور ساراجون خوبه که بالاخره بخواد سر و سامون بگیره!البته من از دختره خوشم میاد شاید اگر دوستش نداشتم من هم عصبی میشد! ولی فعلا خوشحالم!
پاسخ: دارتی راست میگه شاید چون ما دختره رو دوست داریم,از این اتفاق خوشحالیم!


سارا
ساعت21:56---23 ارديبهشت 1394
هيون خودش گفته بود دتو انتخاب دخترا سخت پسنده و به راحتي يكي رو پيدا نميكنه ولي تازگيا فهميدم چرت ميگفته

پاسخ: هیون گفت تو چرا باور کردی؟؟؟ :)))))))


سارا
ساعت17:30---23 ارديبهشت 1394
من يونگم بعيد ميدونستم يقه شو باز بذاره ولي گذاشت
تنها كسي كه ايمان داشتم عاشق هيچ دختري نميشه مگه اينكه دختره تو دنيا لنگه نداشته باشه، هيون بود كه اونم خيلي شيرين عاشق شد!!
تنها كسي كه فكرميكردم مظلوم ترين ادم دنياس،مينهوك بود كه فهميدم همچين مظلوم نيست!من ازش مظلوم ترم!!
و تنها كسي كه هنوز بهش ايمان دارم شينه!!!شين جون زن اينده ت تو ديگه خل نشو بذار من حداقل ي تصور درست از يكيتون داشته باشم!!!(قسمت دوم وصيت نامه م!)
پاسخ: واقعا چرا فکرمیکردی هیون عاشق هیچ دختری نمیشه؟؟ هیون که همش میگفت دخترا رو دوست داره و ... ولی منم فکرمیکردم مین مظلومه!!! ولی الان حرفمو پس میگیرم خخخخ


سارا
ساعت20:56---22 ارديبهشت 1394
ماشالله ماشالله...پسر نيس ك دسته گله!
بهش مياد يقه شو باز بذاره ها!كلا اين چهارتا از سال ديگه همه شون با يقه باز عكس ميگيرن!!اول يونگ،حالا هيون بعدشم مينه بعدشم حتما شينه ديگه!
اين عكس يكي مونده به آخريه شكار لحظه ست ها!تاحالا هيونو اينطوري نديده بودم!قيافه ش مثل پسراي اتيش پاره شده!
مرسي

پاسخ:ماشالله! چراکه نیاد! پسرمون کلی خوش هیکله! البته شین رو بعید میدونم یقه باز ببینیم!!!


farnaz
ساعت18:13---22 ارديبهشت 1394
هیون قیافش خودشم بکشه قیافش خشن نیست مهربونه
پاسخ: فرناز ولی وقتی عصبانی میشه! جدی جدی خشن میشه!


آرامیس
ساعت14:55---22 ارديبهشت 1394
هنوز خیلی تا جمعه مونده
پاسخ :( چه کنیم تا جمعه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com