I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.12

MR_KANGGUNArranged the flowers after a long time! So beautiful!! from the unblossom to blossomed peonies all are really pretty, putting the flowers on car like this giving me “honeymoon” vibes

آپدیت توییتر: تزئین گلها بعد از مدت ها!!! خیلی زیبان!!! از غنچه ها تا شکوفه های گل های صد تومنی! همشون زیبان!!! گذاشتن این گلها توی ماشین,شبیه اینه که به من "ماه عسل" دادن

 

 

 

2015.05.12

MR_KANGGUN: After a long time (did) flower arrangement! Together with my shiro 

آپدیت ایستا: بعد از مدت ها,گل تزئین کردم! باهمدیگه همراه شیرو م!!!

(اسم ماشینش شیرو؟ اسم سگ هیونم شیرو!!!! خخخخ)

 

 

 

2015.05.12

kangminhyuk91: I did a flower arrangement after a long time!! Pretty?! 

آپدیت ویبو:‌من بعد از مدت ها گل تزئین کردم!! قشنگن؟

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت9:53---25 ارديبهشت 1394
خخخخ.لایک به کامنت هانیه
پاسخ:)))))


هانیه
ساعت15:12---24 ارديبهشت 1394
میگم مینی خودت بیا با زبون خوش اعتراف کن دختره کیه.اخرش اینه که ازش خوشمون نمیاد میکشیمش دیگه. من قول میدم کسی با تو کاری نداره. افرین پسر خوب. این دسته گلم حق سکوت بوده دیگه؟؟؟
پاسخ: خخخخ انصافا این یبار رو ببخشیدش! عاقا برای صاحب رستوارن برده گل رو


هانبه
ساعت14:49---24 ارديبهشت 1394
طبق تحقیقات من رستورانای این اقا به محل قرارهای مخفی ایدلها مشهوره!!!!!!بدتر شد نه؟؟!!!!!
پاسخ: اوه!!!!! جدی؟؟؟ عجب! راست میگی بدتر شد! البته نه برای حضور مینی!


دارتانیان
ساعت10:57---24 ارديبهشت 1394
آقای کچل هم خطرناکه! شاید پس فردا فهمیدیم پدر یه دختره! کلا گل برا مینی خطرناکه!
پاسخ: خخخخخ اخ اخ برم ببینم دختر نداشته باشه!!!


هانیه
ساعت7:49---24 ارديبهشت 1394
پوران جون با گوشی میام آپلود عکس واسم سخته ولی این آدرس اینستای طرفه که عکسش رو توش آپلود کرده @tonyhong1004
پاسخ: مرسی هانیه جون دیشب عکسش رو پیدا کردم توی توییتر


هانیه
ساعت21:13---23 ارديبهشت 1394
نگران نباشید بچه ها.گل رو داده به یه آقا کچله معروف( که من نمیشناختم!! ) ولی عکسشون تو تویتر با اون آقاهه و گل بود.چه خوشکلم درست کرده خدایی.
پاسخ: هان؟ کدوم عاقا کجله؟ عکسش رو داری نشونم بدی؟؟


سارا
ساعت17:21---23 ارديبهشت 1394
بيا راضي شدي؟داداشتو هم به باز فنا دادي...هيون جدي جدي ازت نااميد شدم...مگه يونگهوا هيونگت كه رفت وي گات مريد،با به زن وبال گردن برگشت؟چرا اونموقع بقيه هوايي نشده بودن؟اصن من جدي جدي باهات قهرم هيچ وقتم اشتي نميكنمميشم lee jong hyun hater!(خالي بنديه)
مين نااميدم نكنننننننننننن!!اخه ماه عسل چيهههههههه؟؟؟؟تو اول دوس دختر بگير بعد بفكر ماه عسل باش!!
شين تو بخاطر خواهرمم كه شده بايد سالم بموني!!نبايد اين رفتارهاي زشت هيون روت اثر بذاره!!!
قسمتي از وصيت نامه من
مرسي
پاسخ:))))))


minhi
ساعت16:10---23 ارديبهشت 1394
بچه ها من که از اولشم نمیتونستم بلاگفا نظر بدم:-(
ولی جدا کی پاسخگوه?تا میاد بلاگفا درست شه معلوم نیست جیسن چه بلایی سر این چارتا بز کوهی به قول شماها بیاره!
پاسخ: پسررررررررم شین!!! من همش نگران شینم که دستهاش بازه! خب جیسون بفهمه میزنه شینمو!!!! پیشنهاد من هنوز کمپین اعتراضیه!!!!


آرامیس
ساعت13:35---23 ارديبهشت 1394
اگه واقعا این گلا رو برا یئون جان میبره که هیون جان اون روی ومپایریش بالا میاد!!
مینی نمیدونه هیون حساسه نباید برا زنش گل ببره؟
ولی فکر خوبیه ها.کاش واقعا بره خونه شون.
پاسخ: خخخخ آرمی دید مثبتم رفت خونه هیون اینها!! دید منفیم رو ول میکنه یه جاهایی میره که نباید بره خخخخخ


کانمی
ساعت13:02---23 ارديبهشت 1394
سلاااام پوران جونم.چطوری؟مینهیوک دیگه بیش از حد باسلیقس.دیگه بریم براش کیس مورد نظر پیدا کنیم وگرنه بعد از ماه عسل معلوم نیس چه چیزای خطرناکی بگه
بعدشم من دلم دارتی موخاد.هتل کالیفرنیا موخاد.چرا بلاگفا نمیزاره نظر بدم؟چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟یعنی اون چارتا بدبخت باید تا کی پیش جیسون بمونن؟آه
مرسی بخاطر همه ی پستای عالیت عزیزم
پاسخ:سلامممممم عزیزممم مرسی بانو از نظرت! کانمی جونم دیدی چه بلایی به سرمون اومد!!!!! بیا کمپین اعتراضی بزنیم! اومد و بلاگفا تا اخر ماه درست نشد! تکلیف اون دست های بازشده و ناامید شدنشون چی میشه! بلایی سر پسرم نیاره! هیییی!!! چه کنیم اخه!!!؟


آرامیس
ساعت9:37---23 ارديبهشت 1394
اولش من عکس مینی با ماشینش رو دیده بودم.فک کردم ماشینشو گل زده! با خودم گفتم بیا! مینی عروسی گرفت ما رو هم دعوت نکرد!خخخخ
مینی افتضاح مشکوک میزنه. هیون! تحویل بگیر! فک کنم از بس هیون خوشحاله همه هوایی شدن!
پاسخ:آررررررمی این گل ها رو برای کی میبره خب!!!! داره میره خونه هیون اینها؟ برای یئون جان میبره عایا؟


minhi
ساعت1:25---23 ارديبهشت 1394
الان اصلی ترین سوال من بعد از خوندن کلمه ی ماه عسل اینه که عکاس کیه?!
نکنه...
پاسخ:سوال خیلی بجاییه! جز منیجر چه کسی پشت این عکسه؟!!!


minhu
ساعت1:23---23 ارديبهشت 1394
یاد ایلا ایلا افتادم
چقدر با سلیقه
پاسخ: دسته گل خوشگلی شده! ولی به کی قراره اینو بده؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com