I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.13

jyheffect0622: It’s been a while #Yongstagram #CoolBreeze 

مدتی گذشته #یونگ ستاگرام # نسیم خنک

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra^Boice
ساعت2:46---24 ارديبهشت 1394
این ظاهر یونگ و دوس ندارم|: داغونه
پاسخ: :(


کیارا
ساعت23:19---23 ارديبهشت 1394
جرا اینجوری؟ نه واقعا چرااااااااااااا؟
چرا حس میکنم خیس عرقه ؟
چرا داغونه؟ آخی عزیـــــــــــــــــــــــزم مواظب خودت بااااااااااااااااااااااااااااا اااش
پاسخ:خیلی داغونه!!! احتمالا یا یه روز کسل کننده بوده که همش خواب بوده!! یا یه روز خیلی شلوغ که دیگه جون نداره!


Ava
ساعت22:49---23 ارديبهشت 1394
من از صبح که این عکسشو دیدم توی فکرم چرا خال چشمش اینجا سمت راستشه؟ خالش که مال چشم چپشه چرا عایا؟ از توی آینه عکس گرفته یا چشم من سمت ها رو قاطی کرده؟؟؟؟
پاسخ: خخخخخ نه آوا درسته!!! وقتی سلفی میگیره این ور میوفته دیگه!!! چون عکس شده!


هانیه
ساعت21:15---23 ارديبهشت 1394
از یونگ بعید بود دیر به دیر آپ کنه!!!
پاسخ: اره! سر گرم شده اساسی که ما رو یادش میره!


سارا
ساعت17:14---23 ارديبهشت 1394
الهي عزيزم چه يهو عوض شد...!
چقد خوشگله ماشالله ماشالله...(كف كردم انقد گفتم ماشالله!)
مرسي
پاسخ: کجا با این فیافه خوشگله سارا!! رنگ به رخ نداره! از بی حالی ولو شده!


alirani
ساعت15:12---23 ارديبهشت 1394
من حرفی ندارم
پاسخ: چرا؟‌:)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com