I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.13

leejonghyun90: It’s a fine day. Nice weather

یه روزه خوبه.هوا عالیه!

لینک مشاهده ویدئو - پارت 1

لینک مشاهده ویدئو - پارت 2

 



نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت10:56---24 ارديبهشت 1394
چقد ماهر بود! من 500 بار حرکت دستشو نگاه کردم آخرش نفهمیدم این موسیقی چه جوری از این حرکت ها درمیاد! اصن یه وعضی!
پاسخ: انصافا ایوووول داره هیون! عالی بود!!!!!!


آرامیس
ساعت0:51---24 ارديبهشت 1394
دوسش دارم! دوسش دارم.من این شلوار هیونو خیلی دوس دارم.عاشقشم اصن
پاسخ: من قول میدم دیگه نپوشه اینو D:


سارا
ساعت22:01---23 ارديبهشت 1394

اخه من چطوري با اين قهر كنم؟؟؟؟؟؟خدا نكشتت هيون
اصن به جهنم هر كاري دلت ميخواد بكن...ميخواي ته ريش بذار،ميخواي ريشاتو تا ده سال ديگه هم نزن مثل شال گردن بشه برات!!
باهات كاري نداشته باشم سنگين ترم كمتر حرص ميخورم
پاسخ: آفرین!! این بهترین کاره! حرص نخور!


آرامیس
ساعت21:49---23 ارديبهشت 1394
چرا همون شلوار ملعون؟ چراااااااااااااااااااااااااااا اا؟
میگم تابلوئه چیزی نپوشیده بوده.بعد خواسته فیلم بگیره همین شلوار شیش جیب خاکیه که همیشه دم دستشه پوشیده.
پاسخ:آرمی هیون میدونه تو روی این شلوار شیش جیبش خساسی همش اینو میپوشه خخخخخخ میگم بیا این شلوارش رو دوست داشته باش تا دیگه نپوشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com