I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.13

leejungshin91: It’s a good day

آپدیت اینستا: یه روز خوبه!

leejungshin91: What are you doing

آپدیت ویبو:‌ چیکار میکنید؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت10:54---24 ارديبهشت 1394
خخخخ می خوای برای تنوع از شین بد بگیم؟
البته من که به شخصه دلم نمیاد!
آپدیت یونگ و شین توی یه فازه ...شاید پیش همدیگه ان! بویسها با حرکات محیرالعقولی به این نتیجه رسیدن که اینجا خونه ی یونگه!پشتکارشون منو کشته!
پاسخ: انصافا هرکی دلش میاد به شین بد بگه,بگه! تا با من روبه رو بشه خخخخخخ اره دارتی جون خونه یونگه! توی عینک شین همه چی معلومه!! پنجره ی خونه یونگ و مدل چیدن مبلمانش دقیقا همون!


Zahra^Boice
ساعت2:58---24 ارديبهشت 1394
یعنی تنها امیدم شینه هیون که مین و یونگ و هوایی کرد رف مین که دبگه واقعا یه جورایی داره داد میزنه من تنهام یونگم افسرده شد بچم
پاسخ: خدا امیدت رو ناامید نکنه خواهر ^^


alirani
ساعت0:15---24 ارديبهشت 1394
چه خوشتیپ پسر.چش نخوری
پاسخ: من چقدر دوست دارم این کامنتهایی که از شین تعریف میکنین! من بشخصه از همه ممنونم ^^


سارا
ساعت22:03---23 ارديبهشت 1394
اين هيون ديگه ناي ماشالله گفتنم برام نذاشته،پسر بد(frown)
خوشگلي داداش بخدا من ديگه تا چن روز ديگه بيشتر از دست شماها زنده نيستم.(هيچي ديگه همينم مونده بميرم توهم ول بشي)
مرسي پوران جون
پاسخ: سارا بزار من کمکت کنم! ماشالله ماشالله ماشالله ماشالله ماشالله !!!!


آرامیس
ساعت21:50---23 ارديبهشت 1394
عکس شین در اینستا و ویبو رو تماشا میکنیم لذت میبریم
پاسخ: بعله! دقیقا! من نمیدونم سوال داره اخه! خب عزیزم وقتی داریم اس ان اس تو رو میخونیم کار دیگه ای جز ضعف کردن از دستمون برنماید که!


هانیه
ساعت21:20---23 ارديبهشت 1394
ماشالله ماشالله چیکار میکنه که روز به روز خوش قیافه تر میشه؟؟؟!!!!
پاسخ: ذکر نام و یاد خدا!!! :))) هانیه اینها ژنتیکی جنسشون خوبه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com