I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.15

❤️jyheffect89: long time no see 

خیلی وقته ندیدمتون❤️

 

 

2015.05.15

jyheffect89✌️✌️✌️✌️

 

 


2015.05.15

jyheffect0622: What are you looking at

 

به چی نگاه میکنید!

 

 


نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت12:23---26 ارديبهشت 1394
nanaaaa jaaan! va digar hich!
پاسخ: چی شده؟‌:)


هانیه
ساعت11:03---26 ارديبهشت 1394
یونگ ابتکارشو تو این راه صرف کنه بهتر از کشیدن اون نقاشی های عجیب الخلقه است. آفرین یونگ همین مسیر برو جلو
پاسخ: البته پشت اون نقاشی ها کلی معنی و مفهوم برای یونگ هست!!!


دارتانیان
ساعت0:52---26 ارديبهشت 1394
لاکس بلاگ صفحه ی نظر رو دیر باز میکنه! من فکرکردم باز شده برا پست بعدی نظر دادم! این بچه ها برا آدم اعصاب نمیذارن ! دیدی هیون تو سریال دستشو برید؟؟؟؟؟ چقد حرص بخورم آخه؟ برا همین قاطی میکنم یهو جیسون از تفکراتم تراوش می نماید!
پاسخ: تفکرات شما به روح اعتقاد داره؟ D: حدس زدم این نظر واسه اون پسته اشتباهی شده!


zahra
ساعت21:52---25 ارديبهشت 1394
ابتکارش تو حلقم :من واقعا دیگه ایمان پیدا کردم که این بشر تا اخر عمرش ژستای مختلف می تونه اختراع کنه.ولی خداییش کار جالبی انجام داد من که 1 دقیقه طول کشید تا بفهمم تصویرش تو ایینه افتادهD
پاسخ: خخخخ خیلی خوبه اینقدر خلاقه! این خودش یه استعداده!


دارتانیان
ساعت21:29---25 ارديبهشت 1394
واه واه واه چقد رمانتیک!
البته من به خاطرهمینا دوستشون دارم! بچه ها ی سی ان عالین!
پاسخ: خاله دارتی من قند تو دلم آب شد این عکسو دیدم! حس کامنت هاشون خیلی خووووبه
پاسخ:پاسخ بالایی رو در جواب آپدیت توییتر مینی نوشتم! بعد دیدم واسه پست یونگهواس! واسه اون ننوشتی عایا؟


دارتانیان
ساعت21:26---25 ارديبهشت 1394
عایا انعکاس عکس آدم توی یه سطح صاف باید برای یه مرد 27 ساله انقددددددددددر موجب ذوق و خوشحالی باشه؟!
پاسخ: خخخخخخ شده دیگه! چیکار کنیم!!!؟ :)))))))


ava
ساعت20:59---25 ارديبهشت 1394

نگا باز جهت عکسو عوض کرده آخه اینم شد کار؟ منو بگو یه روز تمااام سرکار بودم تو رو هم مث خودم درگیر کردم پوران جون.... هم چنان معذرت
پاسخ: آوا من امروز خیلی اتفاقی اینو کشف کردم خخخخخ:))))))) بزار بیام اینستا تعریف کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com