I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت23:01---27 ارديبهشت 1394
مرسييييي*^▁^*
پاسخ: خواهش عزیز


Ida Lee
ساعت11:54---27 ارديبهشت 1394
اینام خلن ها! تو لحظه ی به این حساسی که نباید آب نیبات خورد:)
پاسخ: چرا؟شادی بخشه!


minhi
ساعت2:58---27 ارديبهشت 1394
من فقط از اینکه هیوه رو اینقدر خوشحال میبینم خوشحالم و اینکه هممون میدونیم چقدر تنهاست و علاقش به سونگ یون باعث میشه که همش آرزو کنم آخرش باهم ازدواج کنن
وگرنه همه میدونن اگه یکیمون کارگردان محترم برنامه رو ببینیم بعدش به اتهام قتل خشن میگیرن میندازنمون زندان:|
پاسخ: کاملا حق با شماست!


Nikoo
ساعت21:09---26 ارديبهشت 1394
ای قسمتای بعدی رومیزارین؟؟ من هنوز ندیدم جدیدارو
پاسخ: بزار با محمد حرف بزنم ببینم میتونه بیاد این سه قسمت رو باهم بزاره براتون! سایت پراکلز که هنوز نذاشته ک من لینک بدم بهتون


Zahra^Boice
ساعت15:14---26 ارديبهشت 1394
دقیقا منم زوجشونو خیلی دوس دارم . دختره خیلی خوبه
برخلاف زوج یونگ سئو که موجب عذابم بود
پاسخ:خیلی خوبه کع طرقدارهای این برنامه زیادن و همه دوستشون دارن!


سارا
ساعت13:53---26 ارديبهشت 1394
الحمدالله من با يئون كنار اومدم...!
پشت صحنه شو يه جا ديده بودم،خيلي به هيون خوش گذشته بود!همه ش ميخنديد!
ايشالله مكه خوش بخت بشن كور بشه چشم حسوداش!
پاسخ: ویدئوی پشت صحنه عکس برداری بوده.ایشالله همیشه بخنده


Nikoo
ساعت12:34---26 ارديبهشت 1394
اخی هیون که تاجه سره ولی من دخترم خیلی دوس دارم
پاسخ: اره دختره هم دوست داشتنیه‌^^


ارورا
ساعت11:14---26 ارديبهشت 1394
آخی چقدر نازن!آدم قند تو دلش آب می شه!خوشبخت بشن!
پاسخ: چقدر خوشحالم این کامنت ها رو میخونم


هانیه
ساعت10:57---26 ارديبهشت 1394
من به خاطر هیون دختره رو خیلی دوست دارم چون هیون واقعا درگیرش شده ولی همچنان به عاقبت این برنامه بد بینم. هی هیوووون خدا کنه آخرش لطمه نبینه
پاسخ: امیدوارم اگه واقعا هیمنطور که نشون میده عاشقق باشه هیچ انتهایی برای این دوستی و رابطه وجود نداشته باشه


alirani
ساعت0:36---26 ارديبهشت 1394
عکس های قشنگی بودن ممنون.
گمون کنم هیون تو این عکاسی بهش خوش گذشته
پاسخ: صد درصد همینطور بوده ^^ خواهش عزیز


آرامیس
ساعت0:22---26 ارديبهشت 1394
من این زوج رو خیلی دوست دارم.وی گات مرید که همیشه رو اعصاب من بوده این بار اتفاقی یه زوج خوب ساخته.
پاسخ: منم!!! خیلی خوبن! بینهایت دوستشون دارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 25 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com