I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.17

jyheffect0622: It’s been a long time #ForeheadYong #HongKong #Concert #fun #ThankYouYongstagram

مدت زیادی گذشته #پیشانی یونگ #هنگ گنگ #کنسرت #جالب #ممنونم یونگ ستاگرام


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت12:17---29 ارديبهشت 1394
نه پوران جون.آقا بعد مدتها موهاش رو این مدلی زده پیشونیش معلوم میشه. خواست به رخ بکشه که پیشونی داره! خوش به حالش!من که پیشونی ندارم.ابروهام چسبیده به موهام!خخخخخ.تصور کن!
پاسخ:خخخخخ چطوری ابروهات چسبیده به پیشونیت!!!! داریم عصن؟ دیده کسی اینطوری؟ :))))))


هادی
ساعت22:48---28 ارديبهشت 1394
خب تازه وارد اینستا شده میخواد تو هر سرچی که ممکن باشه قرار بگیره....حتی سرچ "پیشانی یونگ"
پاسخ: میگم من اشتباه ترجمه نکردم؟ چیز دیگه ای معنی نمیده؟؟؟؟ نکنه منظور دیگه ای داره؟
پاسخ: نمیدونمممممممممم


minhi
ساعت12:59---28 ارديبهشت 1394
ینی من با اون هشتگ پیشانی یونگ نابووود شدم!!!نابووود!!!
پاسخ: چرا وقعا؟!!! چرا پیشونی؟ خخخ هشتگ هاشو خیلی دوست دارم!


هانیه
ساعت8:52---28 ارديبهشت 1394
# thankyouyongstagram
یعنی کشته این هشتگم من!!!!!!!!!!!
پاسخ: یونگ ستاگرامش رو درک نمیکنم! داره از ما تشکر میکنه یا از خودش یا از آپدیتش خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com