I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

دیروز 23 آوریل روز تاسیس باشگاه هوادارن cnblue بود.سال 2010,باشگاه boice تاسی شد که الآن هم ما همه اعضای غیر رسمی این باشگاه هستیم.

 

 پرو

اندونزی

فرانسه

مکزیک

ملبورن,استرالیا

فیلیپین

سنگاپور


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:40---6 ارديبهشت 1393
امیدوارم بشه...

شین وو
ساعت17:27---5 ارديبهشت 1393
من ...من ....من دلم خون شد!!!! خوب منم می خوام خوب!

اما از یه لحاظ دیگه هم خوشحالم که سی ان بلو تو هرجایی دنیا طرفدارهای خودش رو داره

خیلی ممنونم از شما
پاسخ:خواهش می کنم,زیادم غصه نخور!!!!


مهسا19
ساعت4:27---5 ارديبهشت 1393
کاش مام می تونستیم جمع شیم و جشن بگیریم!!!
پاسخ:خدا رو چه دیدی,شاید یه روزم ما دور هم جمع شدیم^_^


puran
ساعت23:21---4 ارديبهشت 1393
be khodam eftekhar mikonam k ye BOICE am

faghat kash man ham mitonestim jashn begirim
پاسخ:شایدم یه روز دور هم جمع شدیم و این اتفاق افتاد!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,boice,boice 4th annivasity,سالگرد تاسیس بویس ها, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com