I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.05.21

?MR_KANGGUN: Great camera angle…isn’t it

زاویه دوربین عالی....اینطور نیس؟

 

مینی یه ویدو هم از تاتا توی اینستاگرامش آپدیت کرده:

MR_KANGGUN#Ttatta is sleeping~ #sleepy #kitty~ #NFlying fighting! Fighting to all of ur works now

تاتا در حال خوابیدن...خوابالو...کیتی....NFlying فایتینگ! فایتینگ برای همه شمایی که الان کار میکنید

لینک مشاهده ویدئو

 


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت18:21---1 خرداد 1394
آخیییییییییی...همین دیگه چی بگم!
پاسخ خخخخخخ :)))


هانیه
ساعت13:44---1 خرداد 1394
وای پوران جون دیشب من موقع آشپزی آنلاین!!! مین تو تویتر آن بودم، جواب هفت هشتا از بویسا رو که داد با شین هم که دیگه از توییت گذشته بود رسما داشت چت میکرد، من همش میگفتم الانه که غذاش بسوزه،بی غذا شه، یعنی اگه مال من بود حتما میسوخت، چقدم غذاش بد قیافه شد!! نمیدونم چرا همه میگفتن ظاهرش خوشمزه است!!!!!
من بیچارم عین این بدبختا همش منتظر بودم یکی از بویسا ترجمه کنه ، این و شین دارن به هم چی میگن.
شین عزیزم گوله نمکه، سر اون در قلبتو وا کن میخواستم شین رو بخورم من!!
پاسخ: الان توییتش رو گذاشتم! دیشب ترجمه نشده بود. خخخخخ همه کامنت هاش ترجمه نشد! هانیه جون اگه جایی دیدی ترجمه کامنتشون رو بهم میگی؟


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت10:36---1 خرداد 1394
نگران چی چی و تاتا شده بودم.یه مدت بود اینستاشون رو آپدیت نمیکردن.
پاسخ :)))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com