I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.22

cnbluegt: Kbs at 10.35pm! Orange Marmalade. It was so much fun

شبکه کی بی اس ساعت 10.35 دقیقه! مربای پرتغال. خیلی سرگرم کننده اس.

 

 

2015.05.22

cnbluegt: Please turn on the TV, Orange Marmalade start now 

لطفا تلویزیون رو روشن کنید,سریال مربای پرتغال الان شروع میشه!

 

 


نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت13:31---2 خرداد 1394
باز عکس ها باز نمیشه واسم
اما این مربای پرتقالو من خیلی دوس دارم واقعا هیون قشنگ بازی کرده مخصوصا قسمت دوم که دنبال این بودن کی رو لباس دختره معاونه اب گوجه ریخته هیون گفت من بودم ورفت تو صورت دختره گفت هم خوشگلی هم میترسی خیلی باحال بود هیون نومو نومو نومو نومو نومو نومو جذاب شده
اونی من اینجا از همه بیشتر حرف میزنم نظرامو بلند جواب بده خووووو
پاسخ: صبا چرا عکس ها برات باز نمیشه واقعا!!! اره منم اون صحنه اس رو دوست داشتم البته بعد اینکه از صندلی بلند شد به جه مین تعارف کرد که اون بره پادرمیونی کنه! قیافه اش! چشماش! عالی بود!!! اونی من خودمم نظر بلند مینویسم! خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com