I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.22

MR_KANGGUN: 
What am i gonna make right now~~? Shall we have a late night cooking show 

 I bought the meat a few days ago… But the colour doesn’t look so good, does it? … My 1st #Bulgogi #Dugun2
 Whoa….The smell when I made this was KILLING. The appareance + aroma are daebak..but…the taste kinda lacks  something…?? will re-challenge it tomorrow morning. The seasoning was not right

چی میتونم الان درست کنم؟ ما باید یه برنامه آشپزی نیمه شب رو داشته باشیم؟ من چند روز پیش کمی گوشت خریدم...اما رنگش خیلی خوب به نظر نمیاد,نه؟ اولین بولگوگیِ من! 

واو...بوش زمانی که درستش میکردم,کشنده بود!

ظاهر و عطرش عالیه! ولی مزه اش یه چیزی کم داره!!! فردا صبح دوباره امتحانش میکنم. چاشنیش خوب نبود.

 


نظرات شما عزیزان:

hana
ساعت14:39---3 خرداد 1394
راست میگی گلخونه بهتره
پاسخ: اوهوم ^^


hana
ساعت10:03---3 خرداد 1394
من مطمئنم مین هیوک آشبز ماهری میشه اگه همینطور پشتکار داشته باشه
خیلی گوگوله دوسش دارم روحیش واقعا لطیفه
پاسخ: هیون باید اشپز بشه نه مینی! مینی باید گلخونه بزنه!


saba
ساعت22:11---2 خرداد 1394
من دیگه شک ندارم اینجا نظر گذاشته بودم نظر من کوش پس؟؟؟/
اقا یکی نظرای منو غیب میکنه
نکنه الزایمر گرفتم؟
پاسخ:صبا باور کن من همه نظرها رو تایید میکنم! حتی تبلیغاتی خخخخخ نیومدم بخدا!


farnaz
ساعت9:28---2 خرداد 1394
با تشکر از توضیحاته کامل مین )
و نیز هانیه )
پاسخ: اره واقعا دست جفتشون درد نکنه ^^


هانیه
ساعت0:10---2 خرداد 1394
پوران جون با شین همون دیشب همشو بویسا ترجمه کردن.
بعد عکس اول و دوم شین بهش گفت فقط برو حمام و بگیر بخواب
مین: تو هنوز بیداری؟؟ میخوای بیای امتحان کنی؟؟
شین: نه نمیخوام ، حالا چی میخوای درست کنی
مین: من یادم رفته قارچ بخرم!!
شین: من خونم دارم...( یادم نیست دقیق چقدر ولی شین گفت قارچا رو اینقد پول داده خریده) میخوای بیای بگیری
مین: عاشقتم، واقعا من نمیتونم بدون تو زندگی کنم.خخخخ
بعد مین اون عکس چتشو با شین تویتت کرد:
ترجمه اون عکسه
شین: دینگ دانگ دینگ دانگ
درتو باز کن
میگم درتو باز کن.
مین: خخخخ، چی شده؟؟
شین : بهت میگم درتو باز کن
مین:من در ندارم!!
شین:میگم در قلبتو باز کن
مین: خخخ،عاشقتم،میتونم اینو توییت کنم
شین:هرکار دوست داری بکن،فقط برو بخواب
مین: شب به خیر،تو خوابم میبینمت، منم برم...(اسم غذاهه بود که یادم نیست) درست کنم.
همینا بود. ممکنه یکی دو جاشو درست یادم نبوده باشه غلط نوشته باشم ولی تا جایی که یادمه همینه.
یعنی دیشب جماعتی گرفتار این دونفر بودنا!!
پاسخ: آخ جوووون! مررررررررررسی هانیه .من کامنتهای اولش, قبل توییت مین, رو نداشتم!


آرامیس
ساعت23:06---1 خرداد 1394
اوا!مینی جون! اومدیم خودتو ببینیم همه ش تو آشپزخونه ای که عزیزم
پاسخ:))))))))) اومدم عزیزم اومدم


ava
ساعت22:25---1 خرداد 1394
آخییی عزیزم مینی چه نشسته از همش عکس گرفته گذاشته،چقدر گله این بچه
پاسخ: آموزیش غذاهای کره ای - گام به گام با مینهیوک :))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com