I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.22

چند عکس از پیش نمایش قسمت 11 ام برنامه WGM جونگ هیون و سئونگ یئون

 


نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت23:45---2 خرداد 1394
من هر ثانیه بیشتر عاشق این دوتا بلبل عاشق در کنار هم میشم
اصن یوضی
دوستان بیاین برا ازدواج بلبلهای عاشقمون ختم انعام بگیریم )
پاسخ: واقعا اگه هیون با یئون ازدواج کنه من از خوشحالی سکته میکنم !!!!


شین وو
ساعت15:59---2 خرداد 1394
ماکه میدونیم اینا کاره خاصی نمیکنن فقط اداست همین ...(همین جور گفتم استرس کم بشه..خودم دارم نون و مایع ظرف شویی میخورم از استرس)
یعنی کی قسمت میشه ما این قسمته یازده رو ببینیم عایا؟؟؟!!!!
پاسخ: خخخخخ امشب بدون زیرنویسش میاد :))))))))


aliirani
ساعت0:19---2 خرداد 1394

وای عکس آخریه خیلی خطریه
پاسخ: نه اتفاقا کاملا بیخطر خنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 1 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com