I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.24

I had delicious meal made by my parents and worked out~~~ Such an awesome weekend

من غذای خوشمزه که پدرومادرم درست کرده بودم رو خوردم و کار کردم...آخرهفته عالی این چنینی!

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:56---6 خرداد 1394
آب قندددددددددددددددددددددددددددد دددددددد پلیز!!!!
اولین پستی که باز کردم این عکسه اومد قیافه م دیدنی بود حیف شد ندیدی!!
اونی جون چطورییییییییییییییی؟پسرا که اذیت نکردن برم ادبشون کنم؟
من الان فعلا تو برزخم تا چن روز دیگه از دوزخ کامنت میدم!!برام دعا کنین!!!!!!
پاسخ: ساار جان نففففففففس عمیق بکش چیزی نیس خخخخ مرررسی عزیزم خوبم. نه بابا یک از یک گل تر! اینها اصلا بلد نیستن اذیت کنن که فقط سکته میده بهو! عه! خدا نکنه! چرا؟


انیتا
ساعت12:06---5 خرداد 1394
به نظرم کامنت ها از خود پست جذاب تره . ایول
پاسخ: دقیقااا...منم عاشق قسمت کامنت هام :)))))


saba
ساعت22:55---4 خرداد 1394
حله پیشنهاد تو بهتره بزن بریم
پاسخ: ^ـــــــــــــــــــــــــــــــ^


saba
ساعت15:41---4 خرداد 1394
سلام چطوری؟یونگهوا چقد عوض شدی مادر!
براش دارم دنبال یه سریال میگردم که بااین تیپش نقش زور گیرای سر محله رو بازی کنه بهش نمیاد؟
اونی این نظرو تایید نکن جون من در خطره هر کی بخونش میزنه میکشم از بس من تو نظرام همه چی میگم
فایتینگ خسته نباشی
پاسخ: سلام علیکم خواهر :) نخیر بهش نمیاد برووووووو امریکا اقامت بگیر منم ببر باهم فرار کنیم D:


farnaz
ساعت12:46---4 خرداد 1394
چرا کار کردی آخه استراحت کن توان بمونه برات !
پاسخ: بلاخره آلبوم خوب دردسر و شب بیداری داره دیگه


شین وو
ساعت10:19---4 خرداد 1394
میگم من وب رو اشتباه اومدم فکر کنم...این کیه عکسش رو زدید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
دو سواله تخصصی از یونگ داشتم...میگم عزیزم تو از غذایه مامان بابات خوردی این هیکل رو بهم زدی؟عایا؟؟
الان مثلا از غذاهه عکس میزاشتی به نظرت با معنی تر نبود تا این که از عضلاتت رونمایی کنی عایا؟؟


پاسخ: خب من یه سوال دارم از شما: بنطرت عکس غذاها جذاب تره یا عضله؟ :))))))))))


minhi
ساعت1:59---4 خرداد 1394
کپشنو خوندم این حس بهم دست داد که یونگ داره برا مربی مهدکودکش مینویسه که من این آخر هفته رو پسر خوبی بودم ،غذامو همشو خوردم ،کار کردم و اینا!آخی!
بعد یه سوالی پیش میاد،این پسر چرا همش داره کار میکنه?!آخر هفته هم کار?!
پاسخ: چون بوی آلبوم جدید داره میاد :) خخخخ اره منم همچین حسی داشتم :)))))) باید دست بکشی سرش بگی آفرین پسر خوب!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com