I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.25

jyheffect89: I miss you to death

تا حد مرگ دلم براتون تنگ شده!

روی کاغذ هم نوشته: 

Feng Gong: I miss you to death

Feng Gong اسم یه باریگر مشهور چینیه و این جمله تیکه کلامشه و توی برنامه های قدیمیش زیاد میگفته.



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت17:23---7 خرداد 1394
جو نمیدم خودتون دارین هر هفته سریالشو میبینین دیگه لازم به جو من نیست یونگ بالی
پاسخ: نخیر هیچکی این سریالو نمیبینه! من که ندیدم D:


farnaz
ساعت21:07---6 خرداد 1394
ههععععیییی کی بگه ایران ای میس یو
پاسخ: در خواب بویس های ایرانی! والا!!! توقعی داریداااا....


آرامیس
ساعت14:52---6 خرداد 1394
دروغ میگه پوران جون.اگه دلش برام تنگ شده بود عوض اینکه روزی 17 بار بهم زنگ بزنه 42 بار زنگ میزد.نه؟
پاسخ:))))))))) خخخخخخ اره بابا تازه 42 بار کم نیس؟ کمه ها!!! یونگ هوا خان باید 72 بار زمگ بزنی! البته به من D: خخخخ میدونه حسودم درکم میکنه!


saba
ساعت14:12---6 خرداد 1394
جدیدا یونگ تیپ ورزشکاری میزنه هااااا چوآ...این تیپشو دوس دارم
ماهم دلمون واست تنگ شده یونگیییییی بیا ببین هیون ترکونده بیا جمعش کن داره خطر ناک میشه
پاسخ: می تو! صبا جو نده هیون گناه داره!


هانیه
ساعت13:12---6 خرداد 1394
ما هم دلمون واسه تنگ شده بود، البته دیروز دیدیمت الان دلمون باز شده!!!
پاسخ: بعله ^^ و ما نیز!


minhi
ساعت22:57---5 خرداد 1394
بچه ها بدبخت شدیم فکر کنم یونگ داره گیر میده به این تیپی که در تصویر مشاهده می فرمایید
برای خودم و شما طلب صبر دارم:-D
پاسخ: مینهی جان این تیپش از قبلی بهتره! ولی موافقم افتاد روی گیر! چون آپدیت امروزم اینطوری لباس پوشیده بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com