I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.05.26

چند عکس از حضور دیروز یونگ هوا در جشنواره هنرهای Baeksang

 


نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت12:46---8 خرداد 1394
به طرز عجيبي غم داشتا.... صورت يونگ كه اصن غم توش فوران كرده.... چه غميه تو اون چشمااا
پاسخ: فرناز در این حدم نبود دیگه ^^


هانیه
ساعت23:53---7 خرداد 1394
اجرای زنده اش هم به اندازه ام وی اش غم داشت. چرا؟؟!! آنجایی که فن ها اسمشو صدا زدن اینقده ذوق کردم
پاسخ: اره دقیقا! شاید بخاطر تیکه های سریال بود که پشت سرش نشون میداد!


آرامیس
ساعت15:53---7 خرداد 1394
هر مدل گلی بود من مشکلی ندارم فق خواهشا مراقب باشید کود قاتیش نباشه.با تشکر
پاسخ: آررررمی دستم به دامنت چین دار گُل گُلیت! یکاری کن!


آرامیس
ساعت15:05---7 خرداد 1394
آقا من به کامنت بعضیا اعتراض دارم.کامنت تبلیغاتی نباید تایید بشه
پاسخ: آرمی بانو جای اعتراض بگو چه گلی به سرمون بریزیم!!!!!؟؟


دارتانیان
ساعت11:03---7 خرداد 1394

با اجازه از مدیریت این وب اگه فک رمیکنید درست نیست که لینک گذاشته بشه کامنت رو تایید نکنید!
دوستانی که به اینجا سر میزنن و می خوان ادامه ی هتل کالیفرنیا رو بخونن این آدرس جدید موقته تا وقتی بلاگفا درست بشه! ممنون از حمایتتون
hcalifornia.mihanblog.com
پاسخ: هادی بخاطر من میبخشه مگه نه مدیر؟‌:)))))
پاسخ:خخخخخخخخخ خوشم میاد هیچکس به حرفایی که میزنم اهمیت نمیده و همه چی رو با هم دیگه قاتی میکنه!!!! مگه ما تبادل لینک نداریم؟؟؟ همین الآن لینکت تو لینک همکاران وبه! ...........پوران خانم خاطر شما گرامی تر از این حرفاست :) :ایکس

پاسخ:



کانمی
ساعت9:32---7 خرداد 1394
سلاااام چطوووووری؟یونگ درهمه حالت بانمک و خوشتیپه (البت بجز بعضی سلفیاش که انگار شلختس)اقا من وقتی میام وبتون فونتا بهم ریختس.چرا اینطوری شده؟مسئولین رسیدگی کنن
ارمی سوالای خطرناک نپرس
پاسخ: نمیدونم چرا اینطوری شده :(


farnaz
ساعت21:05---6 خرداد 1394
ای جونم خوشتیپ جونم...
جوووونممممم......
جوووونننننممممم......
پاسخ: ماشالله ^^ من شخصا زبونم قاصره از این همه ابراز عشق! دیگه یونگ که هیچی...بند رفته!


minhi
ساعت14:47---6 خرداد 1394
papion doost daram
پاسخ: می تو ^^


آرامیس
ساعت14:43---6 خرداد 1394
بعلههههه! فقط یونگ.. بازم فقط یونگ.... همه ش فقط یونگ؟ تنهایی؟
میدونی که من در این زمینه آرزو دارم واسش . منظورم اینه که همین خوبه.
پاسخ اوه اوه این تهدید بود الان؟؟؟؟؟ کاریش نداشته باشی الان!!!! ببین آرمی جان ما باهم توافق کردیم! شما طرف ما بودیااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com