I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.27

JYHeffect: Finishing the day~^^ Goodnight

در پابان روز ^^ شب بخیر

(پ.ن: یکی بره کابل برق تلویزون رو بکشه! عاقا چی میخوای از این سریال!!! بیخیالش شو دیگه!!!)

 

 

 

 

2015.05.27

jyheffect89  (Trans of the Chinese words): I’m very happy. Are you happy

من خیلی خوشحالم.شما چطور؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت12:44---8 خرداد 1394
گرخيدم يه آن!!! خخخ
برس به پوستت فرزندم !)
پاسخ: یک عدد یونگ است! ترس نداره که!


آرامیس
ساعت11:07---8 خرداد 1394
بچه ها بعد از اینکه اولین بار یونگ گفته بود این سریالو دوست داره تصمیم گرفتم پیداش کنم. چون از این تخیلیا بود خوشم میومد. یه فصل از این سریالو پیدا کرده بودم. حالا بگید چطوری! یه پسره ترم بالایی بود تو دانشگاه.بچه ها میگفتن همه فیلمی داره. من گفتم گیم اف ترونز دارید؟ بعد این جوری شد: .گفت دارم. بعد برام آوردش. فق بگم به نظرم ما فقط تیتراژش رو میتونیم ببینیم. که اونم کامپیوتری ساختن. بقیه ش ....
آبروم رفت.نه؟
پاسخ: وااااای... منم بدتر از تو !!!! خدا بگم چیکارت کنه یونگ! آبرو ما دوتا رو بردی خخخخ


هانیه
ساعت23:46---7 خرداد 1394
حالا سریاله قشنگ هست واقعا؟؟ کسی دیده عایا؟؟؟!!!
پاسخ: خخخخخ هانیه جون خیلی مناسب سن یونگ نیس! چه برسه به ما D:


Ava
ساعت19:10---7 خرداد 1394
کککک پ ن خیلی خوب بودپوران جون من تعریف بدی ازین سریاله شنیدم به یکی گفتم میخام ببینم گفت اصلا خوب نیست!داستانشو تعریف کرد دیدم راس میگه چیه اصلا! چیکار کنیم منصرف شه از دیدنش؟؟؟
پاسخ: خخخخخ قبوووول دارم سریالش کِرم داره! همش میخوای بدونی تهش چی میشه! ولی خب ... :)))))))) دلیل نشد ک!


hana
ساعت17:19---7 خرداد 1394
کشته مرده ی ماسک صورتشم بابا شما به خودت نرسیده بویس کش هستی حالا چه برسه ...
پاسخ: همینوووو بگو...والا


آرامیس
ساعت15:02---7 خرداد 1394
خخخ.میشه این عکسشو زد رو در قندون
پاسخ: هی وای من!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com