I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.30

Jonghyun as Han Sihoo during Joseon Era

 

 

2015.05.28

عکس های منتشر شده از قسمت 4ام سریال "مربای پرتغال"

 

 

 

2015.05.27

هان سیهو در زمان چوسان :)

 

چند عکس از پشت صحنه ,قسمت های  پخش شده:


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت18:15---13 خرداد 1394
نه درست نشد :|.من هنوزم نوشته ها برام به هم ریخته ست.
پاسخ: جدی؟ برای من وسه نفر دیگه درست شده!!! احتمالا تا فردا برات درست میشه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت15:43---13 خرداد 1394
اوه اوه اوه چقدر باکلاس! مبارزه با چشمای بسته!!!
پاسخ: خخخخ نه توانایی های سیهوه :)))) آرمی وب درست شد! هورا!


کانمی
ساعت16:03---12 خرداد 1394
آخ قلبم.مبارزه آخخخخخخ قلبم.من عاشق اینجور صحنه هام.به ارزوم رسیدم.هیون داره اکشن میکنه ماجرارو.منم عاشق بزن بزن.وااااااااااااااای.به هیونی بگووووووووووو موقع پیش نمایش قسمت 5داغون شدم.همش ذوق منگولانه میکردم بخاطرژست مبارزش.الان شدیدا داغونم از ذوق
پاسخ: اخ دیدی!!!!! کی جمعه میرسه! نگاه های هیون منو میکشه اخرسر!


saba
ساعت22:29---11 خرداد 1394
اره دقیقا البته تیپ مدرسه هم خیلی بهش میاد
پاسخ:))))


saba
ساعت18:19---11 خرداد 1394
چنقزه اینجا نظره !!!ترکیده پیج
منم یه نظر کوچولومیدم که تریپ تاریخی به نظرم به یونگ بیشتر میومد هیون تیپ اسپرت 2015 بیشتر بهش میاد
پاسخ: یه کوچولو چرا!؟ یه نظر بزرگ بزار D: به هیون چیزی جز پیرهن سفید و شلوار لی نمیاد D:


minhi
ساعت14:35---11 خرداد 1394
توی این عکس آخریه گوشای هیون شبیه آینه بغله
پاسخ: جان؟ :)))))))))))


sanaz.boice
ساعت10:31---10 خرداد 1394
این سریالو هنوز ندیدم به خاطر امتحانای لعنتی
پاسخ: اشکال نداره به نیمه دوم سریال میرسی دیگه ^^


کانمی
ساعت17:16---9 خرداد 1394
راستی ب ماری رو خفه نکن برو شی وو رو دلداری بدهمنم با خودت ببر
پاسخ: اره بیا برررریم هیون جان غصه نخور تا ما رو داری ^^


کانمی
ساعت17:13---9 خرداد 1394
با اره برقی چون اره غیربرقی زحمتش بیشتره.من کلا عاشق شخصیتای خنگ و بامزم.خیلی خوشم از بغل دستیش میاد
5 کیلو خون هم بخوره نوش جونش.بک ماری هم بی سلیقه ست ها.نچ نچ نچ
پاسخ: ایش حرف بک ماری رو نزن! گوشت پشت نتردام!!!!!


minhi
ساعت0:11---9 خرداد 1394
آقا یسوال
اینجا ازون داوطلبان واحد خون رسانی به شی هو ینی مث اون دختر مو قرمزه که کلا شی هو ازش تغذیه میکرد نداریم?
اگه نداریم میشه به کارگردان بگیم من برم نقششو به عهده بگیرم?سخته ولی چه میشه کرد من مرد(زن)کارای سختم
تازه جیگر و اسفناج هم میخورم خونم قوت داره
پاسخ: به گمونم نداره!!! بعله چرا نمیشه! منم داوطلبم اتفاقا :))))))


آرامیس
ساعت22:24---8 خرداد 1394
عزیزم مانگا رو کلا بی خیال!هیچ ازش نمونده! در حال حاضر ما همون قدر میدونیم که شماها میدونید.مانگا رو کلا زیر و رو کردن!
پاسخ: عجب! بد هم نشد! اونطوری داستان بی مزه میشد براتون! الان هیجان داره :))


آرامیس
ساعت16:18---8 خرداد 1394
دیگه فقط مینی مونده که هانبوک بپوشه. فک کنم بهش بیاد.
چرا گریه میکنههههههههههه؟
پاسخ: در زمان طفولیت یبار 4تاشون سر یه تبلیغ هانبوک پوشیده بودن! البته مینی توی سریال نپوشیده :)
شما مانگا خوندی نمیدونی عایا؟ بک ماری رو برم خفه کنم یا نرم؟


کانمی
ساعت16:16---8 خرداد 1394
الهی جیگرم کباب شد.شی ووجونم گریه نکن بجاش جه مین دولیتر(البت فکرکنما)خون داره اونو بخور جون بگیری حداقل اون دختره بک ماری رو راضی کنی باهات بمونه.حالا نمونه هم مهم نیس.بغل دستیشم مورد خوبیه.من اونو خیلی دوس دارم.از همینجا به نویسنده مربای پرتقال میگم اگه اتفاقی برا شی وو بیفته جیسون درونمونو با اره میفرستیم سراغت
پاسخ:جه مین اگه 70کیلو باشه تقریبا 5 کیلو خون داره!!!!!!!!! هیون جان برو زحمتش رو بکش! خخخخخ بغل دستی بک ماری قیافه اش خیلی خنگه بامزه اس!
اوه!!!!!!!!!!!!! با اره برقی؟؟؟؟


آرامیس
ساعت11:01---8 خرداد 1394
من فک میکردم خشانت من بالاست میبینم که در مقابل بقیه که همه جیسون درون فعالی دارن من عددی نیستم.
پاسخ: این خشانت ها رو به خاله دارتی منتقل کن :))) در جریان باشه


هانیه
ساعت23:41---7 خرداد 1394
دلم ميخواد جه مین رو همچین بزنه که خونش فواره بزنه تو صورتش!!!
فک کنم اثرات خوندن داستان دارتانیانه !!!
پاسخ: اوه اوه! دارتی همه رو خشن کردی! جواب این مادرها رو چطوری میدی اخه!


minhi
ساعت15:46---7 خرداد 1394
تو مانگا که شی هو حمله رو شروغ کرد!
ولی به هر حال و با اینکه نمیدونم قضیه اینجا چیه شی هو جان قربون دستت بزن لهش کن!!!
پاسخ: خخخخخ همه چه دل پُری از جه مین دارید!!!!


آرامیس
ساعت15:00---7 خرداد 1394
جه مین خودت انتخاب کن.دستتو میکشی کنار یا بزنم دستتو قطع کنم کلا؟ . (یک بویس دچار بیماری فشار خون! )
پاسخ:فقط بیماری فشار خون؟ بعد افت فشار خون با پرفشاری خون؟ بعد شما در حین فشار خون,متوجه چیز مشکوکی نشدی؟؟؟؟ مثلا کسی نیومد بگه عزیزممم بیا بریم ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com