I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.30

Jungshin & Kwak Hyun Joo (Fashion Designer) - SBS Fashion King Secret Box

 



نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت1:21---14 خرداد 1394
صبا الانم امتحان داشت و میومد و تا ۳۱ ام هم امتحان داره
حالا جدا میخوای نیای تا ۳۱ ام?
برا امتحان املات بیا بده خاله پوران برات املا میگه
پاسخ: منم همینو میگم! نمیگه مجا میره! خب بگو خاله جون من در جریان باشم! تو بیای من نیستم!


saba
ساعت20:39---13 خرداد 1394
اره دارم خداحافظی مثلا میکنم
بگو رو سنگ قبربنویسن تا اخرین لحظه کامنت داد رفت =))
پاسخ: دور از جووون دیووونه!!!! نرو صبا! کنکوری نیستی که! الان واسه امتحانها میری؟ جریان چیه! منو آگاه کن بعد برو! وقتی برگردی خیلی دیره!


saba
ساعت15:21---13 خرداد 1394
ارسومن دیگه رفتم اینم اخرین کامنتم نونا بابای فایتینگ دلم برای تو وسی نا تنگ میشه مخصوصا زست یونگی در این حالت

پاسخ: کجا؟؟؟ صبا داری خدافظی میکنی الان؟


رز
ساعت13:12---13 خرداد 1394
پوران جون جیغ کمک یکی شین از اینجا در بیاره رفتم برنامه رو دیدم کور میشدم نمیدیدم یعنی چی طفلی بچه هی سرخ و سفید میشه این دخترای بی ادب هم که اصلا رعایت نمیکنند اون چه وضع لباس پوشیدنه
پاسخ: خخخخخ دورش بگردم واقعا داشت میمرد از خجالت! بابا دیگه لباس دختره اینقدر هم بد نبود! شین زیاد سرخ شده بود :)))))


saba
ساعت12:22---13 خرداد 1394
خب منم میگم حالا که توفیق اجباری شده واسش حداقل به اونی که ما میگیم بچسبه از رواجبار البته ها
اخ اونی نشونه گیریت خوبه شده انقدر دمپایی پرت میکنی هاااااا
پاسخ: صبااااا اذیت نکن پسرمو برووو :)


saba
ساعت22:50---12 خرداد 1394
اه شین به اجوما ها نچسب که توسلیقت شک میکنمااااااا حداقل بزار خودم یه دختر خوب واست انتخاب کنم بهش بچسب
.
.
.
اوه باز بحث سیاسی کردم؟لدفا اروم بزنین
پاسخ: شین مجبوره میفهمی! مجبوره! دست خودش نیس که :)))))))))))))) میام میزنمتاااا D:


شین وو
ساعت18:20---11 خرداد 1394
دیگه داره این آجوما میره رو مغزم!...(شکلکه یه قاتله چاقو به دست که داره از چشماش خون می چکه)
این شین هرجا هست اینم هست..دیگه از دیدنش خسته شدمممممممم!چرا هرچی آس و پاسه میاد میچسبه به شین طفلی...چرا عایا...نه چرا...مسئولین رسیدگی کنن لطفا..!
پاسخ: مهسا جون باید کمی دیگه تحملش کنی! تا برنامه تموم بشه! خخخخ عزیزم شین توی این برنامهه خیلی خوبه! البته من فقط 1 قسمتش رو دیدم! چیزی هم سر درنیاوردم D: کسی اگه با ساب انگلیسی دید جایی بهم خبر بده لدفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com