I.Boice | Iranian Boice Community


دلم نیومد بیششتر از این لفتش بدم...

این یکی که واقعا محشره اصلا از دستش ندید.

هم به فایل mp3 هست و هم یه کلیپ که لیبرکس آهنگ رو هم داره.انتخاب با شما!!!!!

دانلود فایل تصویری:

دانلود فایل MP3:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:46---7 ارديبهشت 1393
حالا چرا عصبانی میشی

بیانه...

اونو که دان کردم!
پاسخ:اصلا ولش کن,اشتباهی آپش کردم.


مهسا19
ساعت3:38---6 ارديبهشت 1393
می دونم کلیپ چیه؟
پاسخ:خوب تو توضیح مطلب نوشت چیه دیگه,اصلا ولش کن همون فایل صوتی رو دانلود کن###


puran
ساعت13:48---5 ارديبهشت 1393
veghan heyf k in ahang MN nadare
kheyli ghashange
mer30


مهسا19
ساعت4:16---5 ارديبهشت 1393
وای آهنگشو من دیشب شنیدم ولی دان نمی شد، واقعا محشره 3>

خیلی ممنون

فایل تصویریش چی هست حالا؟
پاسخ:گفتم که,یه کلیپ که توی اون آهنگ همراه متن آهنگ هست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue truth single,cnblue heart song,دانلود آهنگ جدید cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com