I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.31

1- اگر حسرت میخورید,پس زندگی نمی کنید. اگر میخواید زندگی کنید,پس حسرت نخورید.

2- من نور خیره کننده خودمو دارم.

3- شما نمیتونید شبیه کسی باشید و شبیه کسی نخواهید شد.

4- عشق شجاعته، دوست داشته شدن توانایی.

5-پارک جایی برای فرار از سختی های شما نیست.

6-شما نمیخواید بمیرید,شما فقط نمیخواید زندگی کنید.

7-همه مردم دنیا زمانی که به دنیا اومدم لبخند میزدن,ولی من در اون زمان گریه میکردم. زمانی که از این دنیا برم,همه غمگین زندگی میکنن.

8- بدون رویاپردازی، بدون تلاش کردن.

9- نفرت از خود, شروع بدشانسیه.دوست داشتن خود ,شروع خوشبختی.

10- شادی هدف زندگیه و لبخند کلید درهای بسته.

 (پ.ن:مرسی از هانیه عزیز برای منبع ترجمه^^)

 

 

 

2015.06.01

cnbluegt: Thank you^^ 

ممنونم ^^

  

 

2015.05.31

cnbluegt: I’ll treat you guys always…ᄏᄏᄏ Why are you touched…ㅠㅠᄏᄏᄏᄏᄏᄏᄏ Auw pretty kids

من همیشه شما بچه ها رو مهمان میکنم...چرا تحت تاثیر قرار گرفتید.... بچه های حوشگل

لینک مشاهده ویدئو

 


نظرات شما عزیزان:

sanaz.boice
ساعت12:43---16 خرداد 1394
یا خدا
این بچه چش شده
اینا اثرات چی میتونه باشه به راستی
پاسخ: خخخخ اثرات ازدواج است!


کانمی
ساعت13:54---14 خرداد 1394

پوران جونم من با اجازه یه چیزی بگم؟برامنم نوشته ها خراب میاد ولی وقتی میرم یه صفحه قبل نوشته ها درست میاد بعد برمیگردم این صفحه نوشته ها درست میشن.حالا تا نوشته ها درست شن میگم بقیه هم همینکارو بکنن تا نوشته ها از این حالت براشون دربیاد
هیونی آی لاو یو.راستی یه چیزی پوران گفتی سندروم یونگشین داری منم سندروم هیونشین دارمو دراخر دست گلت دردنکنه بخاطر پستای فوق العادت
پاسخ: جدی؟؟؟ اااا کشف بزرگی بوده! دوستان تاوب درست بشه اینکارو کنید! چاره ای نیس!
مرسی کانمی بانو از اطلاع رسانیت ^^
خخخخخ سندرم هامون تو حلقم! عصن خوبه همه این سندرم رو داشته باشن :))))))) خواهش عزیزدل مرسی



آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:02---13 خرداد 1394
هیون جان شما کتابای فلسفی نخون.برا شما خطرناکه
پاسخ: آرمی بانو وب برای شما هم درست شد خداروشکر!!! تو روحشون که اینقدر منو حرص دادن!


هانیه
ساعت22:11---13 خرداد 1394
خواهش گلم. کاری نکردم من که!!!! همه زحمت رو داری شما اینجا میکشی خانمی .باید از شما ممنون باشیم عزیزم. خوشحالم که لینک ها مفید بود واست
پاسخ: هانیه از تو چه پنهون اینقدر تنبل شدم حد نداره! دو سه تا سایت مرجع قبلی میگردم پیدا نکنم دیگه نمیگردم :| ببخشید بچه ها یه 10 روز دیگه تحمل بفرمایید همه چی درست میشه ^^


saba
ساعت20:44---13 خرداد 1394
مورد 1و3و6و9من همیشه به دوستام میگم خوشم اومد از این پست هیون
دیگه نونا بابای امروز بودم دیگه میرم تا تابستون میبینمت
پاسخ: آفرین برشما! هیون خیلی عاقلانه نوشته ها! نمیدونم این 10 مورد رو کجا خونده! ولی دستش درد نکنه! خیلی نکته سنجه


minhi
ساعت20:38---13 خرداد 1394
ینی این جونیل با کارای اخیرش یکاری کرده ما خونشو حلال بدونیماااا!!!برم با تبر بکشمش?برم?نه برم?
راستی ممنون از دستندرکاران تهیه و تنظیم ترجمه ی پست هیون
پاسخ: برو فدات شم! ما پشتتیم! دیگه انصافا باید بزنیمش! خواهش عزیزجان! دست هانیه بانو درد نکنه


هانیه
ساعت14:45---13 خرداد 1394
حیف کره ای نیستم وگرنه یک خواهر خوشگلی نشونش میدانم که ازش ترانه سوزناک بسازه!! بچه پررو. عاقا منم اون عکس میخواااااااااااااام. ميشه بگذارید تو وب منم ببینم؟؟
پاسخ: ادرس لینکش رو تایید کردم! برو ببین ^^


صحرا
ساعت14:38---13 خرداد 1394
سلام ممنون بابت پست ها
کامنت جونیل چی بودش با تشکر از شما به ما بگید خیلی کنجکاوم لطفا
پاسخ: یعنی اگه میدونستم اینقدر دوست دارید زودتر مینوشتم! توی کامنت ها جواب داد عزیز بخون


رز
ساعت14:37---13 خرداد 1394
http://8pic.ir/images/5rwrbduvtsjkcko1f8ta.jpg
جالبه نه؟؟

پاسخ: خخخخخخ کولوچه ای بوده واسه خودش ^^


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت14:35---13 خرداد 1394
چی گفته این جونیل؟
منم عکس نوجوونیای سونگ یئونو میخوام. مسئولین رسیدگی کنن!
پاسخ: تو کامنت مینهی نوشتم آرمی بانو ^^منم ندیدم رز بفزسته اطلاع رسانی میکنم خخخخ


minhi
ساعت14:32---13 خرداد 1394
سلام!!!خوبین?
آقا این پست هیون که یه کپشن خیلی طولانی نوشته رو دیدم اول یه سکته ناقص زدم بعد اشک تو چشمام جمع شد...این پسر خسته تر از اونی بود که بیشتر از دو کلمه کپشن بنویسه واقعا ازدواجش روش تاثیر گذاشته و تاجایی که من تونستم بفهمم داشت یسری چیزای قلنبه سلنبه در مورد باور های زندگی و اینا میگفت!!به به به به!ترحمشو اگه پیدا کردید لذارید استفاده کنیم:-D
بعد میشه کامنت جونیل و عکس نوجوونیای سونگ یونو برا من تعریف کنید?
پاسخ:سلام بانو مرسی ^^ والا من نیافتم! بس که زیاد بوده ترجمه نشده!! هرکی یافت بده من بزارم تو وب D: تنبل هم خودتونید :)))) عکس بچگی یئون جان رو نمیدونم! ولی جونیله سه نقطه اومده برای هیون کامنت گذاشته:
اوپا....من...من چی؟؟؟ من خواهر حوشگلت نیستم؟؟؟اوپا ما قبلا باهم آهنگ "لاو فال" رو خوندیم!!چرا برای من غذا نخریدی؟ برای منم بخررررررررر


هانیه
ساعت13:30---13 خرداد 1394
کامنت جونیولو زیر اون فیلم غذا دادن به AOA دیدی؟؟ من زیاد رو روابط شخصی پسرا حساس نیستما ولی این دختره دیگه نیاز داره بزنم لهش کنما
پاسخ: اره دیدم! هانیه لدفا بزن لهش کن وگرنه خودم شخصا میکشمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


رز
ساعت13:08---13 خرداد 1394
پوران جون
سلام
عکس نوجونی عروسمون پیدا کردم اگه خواستید بگید براتون بفرستم یعنی گرد بودش صورتش
صورتش مزه میداد واسه لپ کشیدن
شرط میبندم هیون که سهله سئونگ یون هم ندیده این عکس پخش شده
پاسخ: سلام عزیزممم ممنونم! نه ندیدم! بفرست برام ^^


saba
ساعت12:20---13 خرداد 1394
خودش صاحاب داره عاشق اینم بشم میکشم
اما بگم خیلی دوسش دارم هیونی
پاسخ: چی؟ میکشم؟


saba
ساعت22:46---12 خرداد 1394
عاشق دمپایی وعینک افتابی وجورابش شدم
پاسخ: خودش چی پس؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com