I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.01

Leejungshin91: The #Practice has ended!!! My bass & shoes colors are really awesome, Heading to China tomorrow #ShaolinTemple…! Bye

تمرین تموم شده!!!! رنگ گیتار بیس ام و کفش هام واقعا فوق العاده اس,فردا برای برنامه ShaolinTemple به چین میرم! بای!

 

 

2015.06.01 

leejungshin91: It’s important to wear this by #Songzio~!! These #sneakers have a 4cm high platform heel ㅋㅋㅋㅋ my favorite.. I’m now 192cm tall. But I promised not to play basketball 

مهمه که مارک Songzio بپوشی!!  این کفش های ورزشی 4 سانت پاشنه داره... مورد علاقه امِ!!! من حالا 192 سانت ام!! اما قول میدم بسکتبال بازی نکنم!

 


نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت15:31---19 خرداد 1394
فک کنم این کفشارو بپوشه باید ازش بپرسیم اون بالا هوا خوبه?
پاسخ: ماشالله جونگ شینیمون کلی رشیده ^^


Nikoo
ساعت13:39---14 خرداد 1394
کفشاش خیلی خوشگله میخوام
اونجوری که خودش میگه دیگه شینی روبایدتوابرادنبالش گشت
پاسخ: ایول! شینی هوا بالا چطوره؟؟؟


هانیه
ساعت13:19---13 خرداد 1394
توام که خدای بسکتبال!!!!!!!!
پاسخ:)))))


رز
ساعت13:04---13 خرداد 1394
سلام پوران جون
شمام مثل اینکه مثل من از بسکتبال سی ان بلو
دلت پره واقعاناامید شده بودم که تو المپیک آیدول ها اونجوری باختیم یه بار هم برنده نشدیم توی این دو دوره ایی که شرکت کردند
پاسخ: سلام خانومی ^^ خخخخ باز یونگی بسکتبالش خوبه


saba
ساعت22:46---12 خرداد 1394
خخخ چقد کفاشش خوشگله ...
شین اتفاقا بسکتبال بازی کن امتیاز نده ما هیچ مخالفتی نداریم با بازیت
اصلا بسکتبال به قده؟من خودم 165بیشتر نیستم قدم متوسطه اما توپو نمیتونین از دستم بقاپین اصلا به قد ربطی نداره به نظر من
پاسخ: خیلی هم به قد نیس! موافقم! در اصل شین اصلا بسکتابلش خوب نیس خخخخ حالا یه چیزی گفته


ریحانه
ساعت19:31---12 خرداد 1394
ایییی. قربون. اوپام برممم
واسه چی قول داده بسکتبال بازی نکن؟؟
دلیل خاصی داره؟
پاسخ: تیکه انداخته خخخخ یعنی چون کفش پاشنه دار پوشیده و قدش یلندتر شده ...حتما توی بسکتبال هی امتیاز میگیره!!!‌:)))))‌ (هرچند که بعیده ازش)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com