I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.01

آپدیت ویبوی جی جی لین همراه یونگهوا:

?!JJLin: We…ate too much, didn’t we
ما...خیلی غذا خوردیم,نخوردیم؟


Yonghwa reposted JJLin’s Weibo and added
….. jyheffect89: We

ما....

(این دو عزیزدل ما دارن ادای یکی از بازیگرهای زن چینی "bingbing fan" در درمیارن که رابطه خودش رو با دوست پسرش توی ویبو آشکار کرده خخخخ)

 



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت13:41---14 خرداد 1394
من خیلی ازجی جی لین خوشم میادباحاله
پاسخ: دوستای یونگ همشون باحالن خخخخخ


saba
ساعت15:15---13 خرداد 1394
اوااااا الان که شد7تا8تا نظراسم عروسکه چی چیه؟خوبه شما عروسکه رو دوست داته باشین باشین منم صاحب عروسکه رو
عدالت برقراره
پاسخ: بای مکس!!!! انیمیشنش رو ندیدی؟؟ یکم به کودک درونت کارتون نشون بده! نخیرم!!! صاحب عروسک خودش صاحب داره برو اونور اونی جان گیس و گیس کشی میشه هااا


ava
ساعت14:51---13 خرداد 1394
بایمکس چی میگه تو دست یونگ؟خودشه دیگه نه؟
پاسخ: آووووووووووووا ذوق مرگ شدم بایمکس رو دیدم خخخخخ


هانیه
ساعت13:08---13 خرداد 1394
یعنی چشمای گرد شدشون منو کشته!!!!
پاسخ: خیلی شیرینن :)))))))))


saba
ساعت12:26---13 خرداد 1394
راست میگی عروسک تو دست یونگو ندیده بودم پس یونگ دوست دخترشه
اقا همه نظرا تحویل گرفتم باز چه 7یا8تایی تحویل دادم
پاسخ: اخی صبا من عاشق بیمکس ام! اصلا اول بیمکس رو دیدم بعد یونگو خخخخخ
اونی جان همش 6 تا بود! زیادش نکن! من 6 تا تحویل گرفتم! 6 تا تحویل میدم خخخخ


saba
ساعت22:54---12 خرداد 1394
10یا11تا نظر تحویل دادم همشونو تحویل میگیرم یکی از نظرام غیب بشه من میدونم ویونگ جی جی لین
باتشکر از زحمات شما واسه پست ها
پاسخ: عاقا این 10 تا نظرت صحیح و سالم خدمت شما! یه نقطه هم ازش کم نشده! چک کن ببین سالمه امضا کن من برم :)))))))9


saba
ساعت22:42---12 خرداد 1394
حالا سوال مهم اینجاس که یونگ دوست دختره جی جی لینه یا برعکس؟
جی جی لین هم مثل یونگ شیطونه
پاسخ: خخخخ آفرین!یونگ دوست دختر جی جی لینه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com