I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.01

jyheffect89:  I miss you so much! I was touched to tears (*‘感动cry’, a trendy phrase) at Happy Camp… the recording just ended. Thank you Happy Camp family for taking good care of me! Also thank you my fans who stayed with me until this late

دلم براتون تنگ شده بود! تحت تاثیر قرار گرفتم. ضبط برنامه "Happy Camp" تموم شد. ممنونم خانواده "هپی کمپ" برای اینکه مواظب من بودید! و ممنونم از طرفدارام که بخاطر من تا دیر وقت موندن!

 



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت15:22---13 خرداد 1394
راستی اونی ممنون بابت کامنت های فن کلاب
پاسخ: تشکر نداره عزیزدلم! زین پس میام سر میزنم بهتون


هانیه
ساعت14:38---13 خرداد 1394
نه من میهن پرستی ام زیاده
پاسخ: خخخخ دمت گرم هانیه! یونگ طرفدارهای فرانسوی و المانیش قد ما ایرانی هاس! بلکم کمتر!


رز
ساعت14:16---13 خرداد 1394

پاسخ: ^^


هانیه
ساعت13:06---13 خرداد 1394
سلام پوران جون. این چند روزه من نبودم چرا وب اینقده خلوته؟؟؟ آقا قبول نیست یونگ داره زیادی به چینی ها ابراز عشق میکنه ها!!!!؟ ما اعتراض داریم. لطفا مسیولین رسیدگی کنن
پاسخ:سلام هانیه بانو ^^ اره زیادی خلوته! اوج امتحان هاس!!! میان دوباره! بیا خودمون رو چینی فرض کنیم! خوبه ها!!!!!


رز
ساعت12:53---13 خرداد 1394
سلام
آخ جونم من عاشق این برنامه ام تنها برنامه چینی که خیلی جالبه واسم کی پخش میشه واسه یو*تیوب یا هرجایی خیلی دوس دارم ببینمش شما میدونید پوران جون
خسته نباشید واسه پست جدید ها هم خانومی
پاسخ:سلام عزیزم مرسی ^^ جدی؟؟؟ هپی کمپ رو قبلا دیدی؟؟؟ چه خوب! راستش نمیدونم! ولی هروقت ببینم لینکی ازش اومده بهت خبر میدم


saba
ساعت12:24---13 خرداد 1394
ماهم دلمون تنگ شده بود یه البوم جدید بده بیرون دیگههههه
جدیدا فهمیدم چند نفر میشنن کامنتایی که میزارمو میخونن
خودشون بهم اعتراف کردن!میخوام دیگه بچه خوبی باشم تو کامنتا اگه تونستم
پاسخ: نه!!!! کی خونده کامنت مارو؟؟؟ بگو برم گوشش رو بکشم!


ساشا
ساعت2:33---13 خرداد 1394
ممنون خوب بود دست شما درد نکنه خسته نباشید.راستی یونگ هوا سریال جدید نداره
پاسخ:خواهش میکنم ممنون ^^ نه فعلا بجز هیون هیچ کدوم سریال ندارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com