I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.03

viva_touch

thank you hyung ^^ this is the photo that i asked you to help me took by a rool film camera beforhand. it's relly stand out from the masses!! haha

 

ممنونم هیونگ (viva_touch)^^ این عکسیه که من قبلا ازت خواستم, کمکم کنی تا از روی فیلم بگیرم! این واقعا متمایز بود!! هاها

 

 

2015.05.03

?cnblugt: oh my god why there are so many meat inside the potato backbone soup

اوه خدای من, چرا یه عالمه گوشت توی سوپ سیب زمینی وجود داره؟


نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت12:09---14 خرداد 1394
به احتمال 99% گوشت هشت پا ست. هنوز نمیتونم درک کنم چطوری کره ای ها هشت پا میخورن.
پاسخ: خخخخ نه فکر نکنم من گوشت هشت پا دیدم! این شکلی نبود!


farnaz
ساعت9:49---14 خرداد 1394
این دیگه چیه ) نوش جونش
پاسخ: اسفناج و گوشت!


minhi
ساعت1:16---14 خرداد 1394
پوران جون اصلا نیازی نیست زحمت بکشی شینو ببری بدویی و اینا!من الان یه صحبت خصوصی با دارتی جان انجام میدم حل میشه،صبر کن حالا!راستی دمپایی ابریتو هم بده یموقع بحث بالا گرفت شاید نیاز شد اظهار محبت بکنم منم!
پاسخ: جدی میگی! دستت درد نکنه خاله مینهی!بیا فداتشم اینم دمپایی صورتی هام :)))))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:11---13 خرداد 1394
گوشت جیسونه! شین باهاش آبگوشت پخته
پاسخ: یا خدا! شینی مادر بیا بریم خاله ها باز دارن خطرناک میشن! بدو پسرم! دستتو بده به من فرار کنیم!


minhi
ساعت20:32---13 خرداد 1394
تنها چیزی که تو سوپ نمیتونم ببینم سیب زمینیه!!!
اینا چیه?شبیه گوشته ولی گوشت کیه?
پاسخ: گوشت کدام حیوان است! خدا میداند! من تا حالا گوشت این شکلی ندیدم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com