I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

2015.06.04

(Jungshin & Kwak Hyun Joo (Fashion Designer

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت8:25---20 خرداد 1394
ok
پاسخ: بقول جناب خان: بوس بوس


شین وو
ساعت18:14---19 خرداد 1394

من فراموشیه مطلق گرفتم اما اونی تو کجا میخوایی بریییییییییییییییییییییییییییی ییی؟؟؟ یاااااااا تو بری من دلم میگیره واااااای من غلط کردم فقط تو نرو هووووووم!
پاسخ: عزیزمــــــــــی :* دور از جوووووونت مهسا .جایی نمیرم بابا موقیعتم عوض میشه دوباره میشم بازدید کننده وب



هانیه
ساعت17:32---19 خرداد 1394
من یه چیزی بگم؟؟؟ من که شین وو عزیز رو نمیشناسم ولی به نظرم جفتتون دچار سوتفاهم شدید. بچه ها با مهربون باشین. دو تا بویس که سر چیز به این بی اهمیتی از هم دلخور نمیشن که!! خوندن کامنتای اینجا ناراحتم کرد واقعا! اگه آشتی کردید لااقل علنی آشتی کنین تا ما هم بفهمیم خوب : دی
پاسخ: گل گفتی! والا من جفتشونم میشناسم! مطمئنن هیمنطوره! هانیه راست میگه بیاید علنی اشتی کنید من ناراحت نباشم! خوب نیس مسافر وقتی داره میره گریه کنه! شکوم نداره هااااا زود باشید بیاد من اول ماچتون کنم! بعد همدیگه رو ماچ کنید ^^


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت16:49---19 خرداد 1394
من برام مهم نیست که تو کی هستی.این حرفا رو هم نزدم چون "تو" گفته بودی.تصور نکن که من با تو مشکل دارم. با خودم گفتم اگر کسی این کامنت رو ببینه نسبت به بویسا بد بین میشه. هر کسی این حرف رو زده بود من همین کامنت رو میذاشتم. انتقاد نپذیرفتن هم افتخار نیست. خواستی قبول کن.نخواستی نکن.
الان هم چون همه ناراحت میشن تصمیم گرفتم این بحث رو ادامه ندم. هر جور رفتار کنی خودت رو نشون میدی.
پوران جون معذرت میخوام که ناراحت شدی شرمنده ام.
پاسخ: دشمنت شرمنده! جون من همدیگه رو دوست داشته باشید! خواهش میکنم !!! من اصلا دلم نمیخواد این کامنت ها رو تایید کنم!!!!!!!


minhi
ساعت15:36---19 خرداد 1394
نمیشد شین بیاد مهد کودک ما?
البته ابدا فکر نکنید میخوام جای اون دختره که موهاشو خرگوشی بسته رو تصاحب کنم*اسمایلی خنده ی شیطانی*
پاسخ: خخخخخ خنده خبیثانه ^^ وای مینهی یه عکسی داره دستهاشو گذاشته رو لپ دختره!!! یعنی اونو میبینم ضعف میکنم!!!


شین وو
ساعت21:34---18 خرداد 1394
میدونی عزیزم من فهمیدم مشکل کجاست؟؟؟
شماها منو نشناختین! همین! فرقه حرفه شوخیم و جدیم رو نمی فهمید...واگرنه هرکسی که تا الان با من ارتباط داشته میدونه من خیلی وقته که دیگه مهسایه سابق نیستم که به خاطره یه شایعه خیلی کوچولو درمورد این پسرا بشینم دو روز گریه کنم یا واسم مهم باشه اصلا شب رو با کی میخوابن...من الان واسم فقط آهنگشون مهم ...و بس..و این کامنت هایه خنده دار یا شوخی هایی که میزارم فقط واسه بالا بردنه روحیه این بویس هایه بی حال و سرد هست ولا غیر...و بهتره شما هم با این رفتار هایه علامه گونه خودتون این جو رو سرد تر نکنید و به خودتون اجازه ندید که کامنته بقیه رو قضاوت کنید...!
و جهت اطلاعتون تازگی های یه اخلاقه جدیدی در من شکل گرفته که هیچ گونه نقد و انتقادی درمورده خودم و نوشته هام قبول نمیکنم...اینم گفتم همه بدونن...مهسایه بی خیال و احساساتی مرد....تمام نقطه سره خط!
درضمن این همون لحنه تنده که حرفش رو زدید!پس پا رو دمه من نزارید چون واسم مهم نیست کی هستی و از کجا هستی و یا چند سالتونه...
پوران جون ببین من اینارو فقط نوشتم چون تو دلم مونده بود که بگم پس اگه فکر میکنی صلاح نیست این کامنت رو تایید کنی نکن...اما لطفا عینه این حرف هارو بهشون انتقال بده چون واقعا خیلی وقته این حرفارو میخواستم بزنم بهشون عاشقتم دوسته گلم ...تو واقعا بین بویس ها یه بویسه واقعی هستی که واقعا بی طرفانه قضاوت میکنی..تو معرکه ای و ستایشت می کنم!
پاسخ: منو توی این موقعیت قرار ندید توروخدا! بیاید همدیگه رو ماچ کنید ببینم! من که میدونم جفتتون هیچ منظوری از این حرف ها ندارید! بد برداشت کردید فقط! یه 2 روز دیگه صبر کنید من برم بعدا دلخور بشید از همدیگه :))) همین یبار بخاطر من همه چیو فراموش کنید باشه؟


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت19:48---17 خرداد 1394
نه دوست من. از طرف خودمون بگم که ما نمیخوایم کسی رو ضایع کنیم ولی به نظر من لحنت تند بود. به هر حال این خانم همکارشه و از نظر لباس بدتر از بقیه نیست. دلیلی نداره به این شخص خاص توهین کنیم. چون خیلیا تو کی پاپ این جوری هستن.
پاسخ: :) آرمی بانو مهسا به شوخی گفت


شین وو
ساعت9:49---17 خرداد 1394
الان مثلا منو میخوایید ضایع کنید...بزارید حداقل ژسته نگران بودن واسه شین رو حفظ کنم خووووب واگرنه من از خدامه این پسرا یکم راه بیان اصلا برن بار خوش بگذرونن والله...موضوع اینه ژسته منو خراب نکنید که مثلا منم نگرانم ...درضمن aoaاز خودمونن عینه خواهرشونن ..
پاسخ: نعععع!!! ما و این حرف ها؟ عایا؟ اووونی ژستت رو حفظ کن زیرا ه شین خیلی داره دلبری میکنه!!! خطرناکه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:34---16 خرداد 1394

به نظر من که این موضوع چندان هم اهمیتی نداره. aoa با لباسای بدتر از این هر روز دارن جلوی شین رژه میرن.هیچ اتفاقی هم تا حالا نیوفتاده. این بیچاره که کاره ای نیست.
پاسخ: بعله! اینها مهم نیس! مهم اینه پسره ما آقاست ^^



شین وو
ساعت9:59---16 خرداد 1394
و باز هم این آجوما...یکی نیست به این آجوما بگه وقتی جلو شینه ما میشینی تو قایق اون لنگ هایه وا موندت رو ببند آخه این چه وعظشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اعتراض دارم فقط این بچه سالم مونده که اینا دارن نابودش میکنن ایشششششش
یا به اون پیری بگید شلوار بپوشه یا من میرم.&^*%&^$&$&$ هیچی دیگه!
پاسخ: خخخخخ روانی حرص خوردناتم مهساا!!! مررررسی! رفتم بگم شلوار بپوشه حرص نخور !!!! رفتم!!!


هانیه
ساعت22:18---15 خرداد 1394
نمیدونم چرا هیچ رقمه از طراح مدش خوشم نمياد
پاسخ: منم!!!


farnaz
ساعت17:14---15 خرداد 1394
چه درگيره فشن شد ديگه شين جان
پاسخ: خیلی هم خوب! فقط امیدوارم ترجمه بشه این برنامه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 17 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com