I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.5

workshop ....intersting

کارگاه آموزشی...جالبه!

این ویدئو رو هم هیون جان زحمت کشید حذف کرد! جریان چیه؟؟؟؟ واقعا نمیدونم!!! این بار سوم بوده! (گویا ویدئوی دوم توی ویبو بوده)

لینک مشاهده ویدئو

 

 

2015.06.05

the pain of loser... she hit me vigorously. i must revenge next time

درد یک بازنده ... اون واقعا با شدت به من ضربه زد. باید دفعه بعد انتقام بگیرم!

(پ.ن: هیون این پست در بعد از 1 دقیقه پاک کرد ولی تو کل اینستا پخش شده D: این ویدئو رو منیجرشون  (SangWoo Han) گرفته)

لینک مشاهده ویدئو

 


نظرات شما عزیزان:

aliirani
ساعت3:01---19 خرداد 1394
این دختره کا که هیون تو پاش میزنه کی بود؟!!! چطور جرات کرد هیونم رو بزنه هااااا
ولی واقعا کی بود؟
پاسخ: نمیدونم احتمالا طراح لباسی! گریموری کسی بوده!


sanaz.boice
ساعت12:34---16 خرداد 1394
آیگو
هیون جان چرا پاک کردی
پاسخ: کسی نمیداند!


شین وو
ساعت9:48---16 خرداد 1394
سلام اونی جان خوبی رفیق
اونی یه زحمتی داشتم البته زحمت که چی بگم اما یه خبری داشتم
ببین یه بویسه ایرانی تو اینیستا داره یه حرکتی رو برایه تولده یونگ انجام میده که گفتم شاید شما هم بخوایید ساپورتش کنید چون منم دارم تو این حرکت هرچند کم شرکت میکنم...
گفتم اگه شما هم زحمت بکشید آدرسه پیجه اینیستایه این آدم رو بزارید وب تا بقیه بویس ها که تو اینیستا هستن هم ببینن و حمایت کنن عالی میشه ...
اینم آدرسشه شما خودت یه دور برو ببین خواستی یه کمکی به این حرکت بکن یه پستی چیزی تو وب بزار شاید یکم بویس هایه ایرانی شناخته بشن اخه اینجا بازدیدش خیلی خوبه..من دیگه فقط همین فکر به ذهنم رسید واسه تبلیغ این کار...ببخشید کم سر میزنم راستش سرم خیلی شلوغه شرمنده اونی جبران می کنم...!
اینم آدرسش
@happyyonghwaday_iran
پاسخ: سلام مهسا بانو چشم حتما مررررسی


هانیه
ساعت22:13---15 خرداد 1394
این هیون هم امروز یه چیزی اش می شدا، هی ویدیو گذاشته هی پاک کرده!!! اینا همه اثرات ازدواجه ها!!!
پاسخ: چرا واقعا؟؟؟؟!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت15:44---15 خرداد 1394
خخخ.شاید هیون جان یه قسمتایی از سریال رو اسپویل کرده! بعد پشیمون شده!
پاسخ: خخخخخ چی بگم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 15 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com