I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.07

jyheffect0622: - Today, I cooked spaghetti 
Olives and garlic bread 

امروز, اسپاگتی درست کردم!

نون سیر و زیتون

 



نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت4:25---20 خرداد 1394
الان تابستون داره میشه همه دارن میان تو میخوای بری چرا?اگه جایی میخوای بری منم ببر!نرو اصن!
جدا دلمون نمیخواد بری خیلی بد میشه بدون تو
پاسخ: یعنی اگه میدونستم این قدر دوستم دارید درخواست ازدواج یونگو قبول میکردماااا حیف شد خخخخخخ مینهی جان تا بوده همین بوده! یکی میاد یکی میره! حالا هادی میاد من میرم! یعنی نمیرم! از پست به کامنت منتقل میشم :))))))))))9


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت18:00---19 خرداد 1394
چرا میری پوران؟ ما اصلا دوست نداریم تو بری
پاسخ: گریه نکنید من طاقت ندارم D: آرمی بانو خاله دارتی منم دوست ندارم ولی مجبورممممم مجبور :)))))


هانیه
ساعت17:27---19 خرداد 1394
یعنی دیگه اصلا نمیای؟؟ لااقل هر از گاهی به تالار که سر میزنی نه؟؟؟ دلم واست تنگ میشه پوران جون خوب
پاسخ: قربونت عزیزدلم اره میاممممم حتما! چه بسا حتی کار به فحش برسه که تو گفتی میری همش اینجایی :))))))))))


aliirani
ساعت3:04---19 خرداد 1394
آشپزیشون هم بعضی موقعه ها گل میکنه
پاسخ: خوب باز خودشون رو با آشپزی سر گرم میکنن دیگه ^^


کیارا
ساعت0:16---19 خرداد 1394
وااااای تو بشقابش،دومیه،چرا مو هس؟
نخورش نخورش بهداشتی نیس شایدم موی خود یونگ بوده
پاسخ:خخخخخ ماشالله ماشالله عجب تیزبینی!!!!! موی سر خودشه بابا اشکال نداره :)))))


هانیه
ساعت21:35---18 خرداد 1394
کجا میخوای بری خانومی؟؟؟اصلا چرا میخوای بری؟؟ یکی از انگیزه های من واسه اومدن به این سایت خوندن جوابای تو به بچه هاست.حتی اگه خودمم نظری نذاشته باشم. اگه بری که دیگه من انگیزه ای ندارم!!
پاسخ: عزیزدلمی مرسی بانو,هانیه جون راستش دیگه اصلا نمیرسم بیام! بعد امتحانها هم دوباره بازدید وب میره بالا درخواست ها بیشتر میشه واقعا نمیتونم بیام! درس و کار و کلاس دیگه شب ها که میام جون ندارم :|


boice
ساعت20:54---17 خرداد 1394

سلا
به خوبی خبرا پوشش داده نمیشه بیشتر خبرهای بلند ویا نظر سنجی های سایت های خارجی که پسرا در اون شرکت دارن و.. گذاشته نمیشه ومعنی فن کلاب یعنی پوشش همه طرفه خبرها تا اینکه بویس ها در کنار فن کلاب شما دنبال منابع دیگه نباشن وفقط ابدیت توییتر واینستاگرام واین جور چیزا که همه الان در دسترس دارن وخبر مهمی هم نیست کار کرد مهم ومفید یه فن کلاب نیست ومخصوصا به تازگی که دیگه بخش تصویری فن کلابو پوشش نمیدین دیگه واقعا اینجارو از حالت فن کلاب در اورده وکارایی یک فن کلاب خبری نداره وبهتره این مضووع هم خودتون وهم خوانده هاتون که تعریف های الکی وپر از اغراق میکنن بدونن که انقدر ها هم کارتون درحد یک فن کلاب نیست اما به هرحال موفق باشین
پاسخ:حرف هات رو قبول دارم! ولی همیشه اینطوری نبودیم! من خودم بشخصه این دوماه رو تنها و تنها بخاطر دوستام موندم!! تا چند روز دیگه هم از دست من خلاص میشدی D: توی این انجمن هرکس بخشی از وظایف رو به عهده داره! گذاشتن ویدئو ها هم با هادی و محمد بوده که جفتشون بخاطر امتحانها نمیتونن بیان! ولی از هفته دیگه همه چی به روان قبل برمیگرده! ولی خبرهایی مهم که حضور اعضا توی برنامه ها و ... رو همچنان هم داریم میزاریم!حالا خبر های بلند از نظر شما شامل چه چیزهایی میشه رو نمیدونم! اما نظرسنجی ها !!! کاملا بطور قطع به یقین میتونم بگم جز چند نفر انگشت شمار! هیچکس به خودش زحمت نمیده بره و شرکت کنه! اون تعداد کم هم خودشون خبر دار میشن! ولی بخاطر شما از این به بعد خبرش رو میزاریم! ممنونم از نظرت بویس عزیز! این اولین بار بوده که برای من کامنت انتقادی میاد ^^



شین وو
ساعت20:46---17 خرداد 1394
اوووووووووووووم خوشمزه است ...مثلا الکی یعنی من الان پیشه یونگ بودم و از این غذائه خوردم هههههههه
پاسخ: نوش جونت! خوبه حالا خوشمزه درست کرده بوده :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com