I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.08

ended.

تموم شد.

 

2015.06.08

leejungshin91: went and came back with Joowan Hyung

موقع رفت و برگشت با جووان هیونگ

 

 

2015.06.08

leejungshin91: Arrived in Korea

به کره رسیدم

 

2015.06.08

I felt and breathed great in the Shaolin Monastery, and my feelings were also great~ Thanks for everything

من در معبد شائولین نفس های زیادی کشیدم و احساسش کردم . احساسم عالی بود ~ ممنونم برای همه چیز

 


نظرات شما عزیزان:

aliirani
ساعت3:07---19 خرداد 1394
تو اینستا عکس از شین تو این برنامه ای که رفته بود زیاد بودن چرا نذاشتی؟!!
پاسخ: برمن ببخشایید! توی این هفته اینقدر سرم شلوغ بود که واقعا دلم میخواست از بچه ها بخوان این هفته رو استراحت کنن :))))))) چشم میزارم بازم


هانیه
ساعت21:27---18 خرداد 1394
من از ظهر درگیر اینم که ایا اونجا هوا هنوز گرم نشده؟!!!!
پاسخ: والا دما هوای کره امروز 30درجه بوده! نمیدونم واقعا شین نپوخته توی لباسش؟؟؟؟؟ گرما زده میشیاااا پسرم!


Nikoo
ساعت21:15---18 خرداد 1394
وااااای دلم تنگ شده براش
پاسخ: من برای همشون :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com