I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.09

tasty/ its been a long time that i didn't eat this stagram

خوشمزه اس / مدت زمان زیادی گذشته که من از این استاگرام استفاده نکردم!

(پ.ن: خوبه میدونی مینی جان که بیش از 2 هفته اس  آپ نکردی!!!!!! حالا با وجود اینکه میدونستی چرا از خودت عکس نذاشتی؟ )

 



نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت23:51---20 خرداد 1394
هانیه ینی میگی من برم به شین بگم رو سرت وایسا بده یکی ازت عکس بگیره برا ما آپ کن میگیره?
پاسخ: خخخخخ مینهی راجع به شین چه تصوری داری؟ :)))) میخوای امتحان کنیم! تهشش اینکه کتک میخوریم دیگه


هانیه
ساعت23:07---20 خرداد 1394
خدا خفت نکنه مینهی. تا نیم ساعت میخندیدم. ولی جدی چون شین و هیون همیشه پست تویترشون همون پست اینستاشونه واسه همین کامنتای تویترشون خیلی کمه حداکثر 20 تا. پس هرکی به جا منم اون کامنتا رو میذاشت شین میخوند و چون این پسرم خیلی ماهه حتما توجه میکرد. منم به گفتن به شین فک کردم ولی چی بگم اخه؟.
پاسخ: منم کلی خندیدم! هانیه بیا ببنم به پسر من چی گفته بودی قبلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخ نمیدونم شوخی کردم


رز
ساعت18:03---20 خرداد 1394
سلام پوران جونیم
خسته نباشید
وای چه گوشت های خوش آب و رنگی
احتمالا گوشت چی چی و تاتا جون نیست آخ مین همش از اونا آپدیدت میکنه
یکی نیست بگه بچه جان الان وقت ناز کردن نیست ملت روزی یه عالمه پست میدن چهار میلیونی میشندالان روز روزای رقابت واسه رقابت بمب گذاری هم میکنند
اونوقت پسر ما اینجوری میکنه مینی یه عکس از خودت آپدیت این فالورات بشه 1میلیون روحمون شاد بشه اینجوری بقیه فکر میکنند اکانت چی چی و تاتاست پیچت
پاسخ:سلام عزیزمم مرررررسی ^^میخوایم بعد پروژه یونگ بریم سراغ مینی ازش بخوایم از خودش آپ کنه خخخخ


minhi
ساعت16:19---20 خرداد 1394
هانیه الان تو از بچه های بالا محسوب میشی!!! حرفت برو داره پیش جونگ شین!
نه!خوشم اومد!
پاسخ: اره دیگه یاد بگیرید! هانیه بیا دست راستت رو بکش کله من! بعدش برو به شین بگو عزیزدلم ما برای یونگ تولد گرفتم! زحمت بکش بهش نشون بده!!!! چون امشب 1000 تا رو رد کردیم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت8:46---20 خرداد 1394
مین هیوک تارک دنیا شده! فک کنم تا آلبوم جدید کسی نتونه از مخفیگاهش بکشدش بیرون! یعنی برای تولدشم میخواد همین طوری باشه؟
پاسخ: مگه دست خودشه! دیگه دستمون گرم شده! آپدیت نذاره میرم هشتگ اعتراض میزاریم! دیگه بویس های ایرانی وارد عرصه شدن!


minhi
ساعت3:55---20 خرداد 1394
:| مینهیوک جان یه سر اومدیم خودتو ببینیم همش یا عکس غذا میذاری یا گربه هاتو!ای بابا!ای بابا!
پاسخ: ای بابا! ای بابا!


هانیه
ساعت0:42---20 خرداد 1394
عاقا من یه اعتراف بکنم، من دیشب اینقد که دیدم بویسا تو تویتر دارن در مورد mom is Watching این هفته حرف میزنن، رفتم این قسمتشو دیدم، تو یه قسمت برنامه مامانه میزنه زیر گریه، مینم رفت مامانه رو بغل کرد و اشکاش رو پاک کرد!!! اصلا صحنه احساسی بود یه وضعی. بعد از دیدن این برنامه دچار سندرم ویت دراوال مین شدم شدید، برا همین وقتی شین امروز اپ کرد، تو تویتر ازش خواهش کردم به مین بگه اپ کنه، مینم یه کمی بعد اپ کرد!! اتفاقی نیستا چون چند ماه پیشم، همون موقعی که مین دوهفته کلا ناپدید شده بود، من تو توییتر از شین خواستم، و عین همین اتفاق افتاد!! یه بارم یه چیزی درباره خودش خواستم و بازم گوش داد!!
الان این همه حرف زدم که بگم امروز با این که اپ مین طبق معمولی سلفی نبود اما منو خیلی خوشحال کرد چون دلم واسش واقعا تنگ شده بود و اینکه شین عزیزم خیلی خیلی خیلی خیلییییی مهربونه.
پاسخ: جدی میگی هانیه؟ شین پسرم (آیکون ذوف مادرانه نداره چرا ایش!) ^ــــــــــــ^ عصن پسرم همیشه مهربون و فهمیده اس! دستت درد نکنه شینی خیلی دوست داریم! برای تولدت میترکونیم حالا ببین! شده خودم یه تنه برات 1000 تا پست میزارم!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com