I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.10

cnbluegt: Nice Day

یه روز زیبا~~^^

(پ.ن:واو~ آب قند لدفا^^)



نظرات شما عزیزان:

ارورا
ساعت10:43---21 خرداد 1394
به به به!جونگ هیون خوشتیپ چالدارمون!
کار من از آب قند گذشته!یعنی سر صبحی که رفتم اینستاگرام و این عکس رو دیدم تا شب در افق محو شده بودم!خخخ!
پاسخ: ماشالله همشون دیروز خوشتیپ شده بودن دیگه بقول تو از آب قند گذشته بود کارمون :)


minhi
ساعت0:04---21 خرداد 1394
عیب نداره هانیه جان حرص نخور!الان برو توییتر به شین بگو پشت عکسو با فتوشاپ درست کنه!"کسی که معمولا این چیزا رو فتوشاپ میکنه " سلام هم برسون
پاسخ: خخخخ هانیه بوس هم بفرست :)))))))


هانیه
ساعت20:35---20 خرداد 1394
یعنی ارزوی دیدن یه سلفی بی عیب از هیون رو من فک کنم به گور ببرم، یه جاهم که خودش عالیه و لنز رو هم نکرده تو چشش، رفته صاف ایستاده جلو سطل آشغال عکس گرفته!!!!!
پاسخ: دور از جونت هانیه! خخخخخ خواسش به خوش تیپس خودش بوده ماشالله!


aliirani
ساعت19:02---20 خرداد 1394
چه کرده پسر چقدر ناز شده
پاسخ: خییییییییلی ماشالله!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت18:46---20 خرداد 1394
روز تو هم بخیر جیمز باند!
the class دوست دارم شدید! خیلی عکساش قشنگن.
پاسخ: وای این بارش که دیگه ترکونده! ماشالله یک از یک خوشیپ تر شدن!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com