I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.13

چند عکس از پیش نمایش قسمت 13ام برنامه وی گات مرید :)

 


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت12:40---27 خرداد 1394
واسه ی دانلود نمیذارید؟؟
پاسخ: چرا ایشالا تا آخر هفته یه کاریش میکنیم


aliirani
ساعت13:02---24 خرداد 1394
وای خیلی دوست دارم واکنش بچه ها رو ببینم
راستی کی برنامه شو میزارید
پاسخ: عزیزم این برنامه شنبه ها پخش میشه ولی سه شنبه زیرنویسش میاد! ما هم همون 3یا 4 شنبه میزاریم


aliirani
ساعت3:58---24 خرداد 1394

خواهشن این برنامه رو ترجمه کنید خواهشن
پاسخ: هادی جان دست بوس خودته ما که رفتیم D:
پاسخ:نه اینکه شما چندین کار ترجمه انجام دادید...حالا افتاده گردن من
پاسخ: با همکار یه ساله بدون بیمه و مزایا اینطور صحبت میکنن عایا خخخخخ
پاسخ: نچ نچ نچ....حداقل میذاشتی 24 ساعت بگذره بعد میرفتی وزارت کار شکایت میکردی
پاسخ: لان من استخدام بشم که سابقه کار ندارم! پول بیمه ام رو بده لااقل!
پاسخ: حساب کردم شده 820 تا تک تومن....از طرفی شما 850 تا تک تومن هم به وب خسارت زدی....30 تا تک تومن دیگه بده بیاد :D
پاسخ: جان؟ چطور حساب کردی اونوخ؟ بنزین گروه شده با بیمه چه! من که چیزی یادم نمیاد!!!! ببخشید شما؟؟؟

 


پاسخ:خخخخ


minhi
ساعت1:50---24 خرداد 1394
من تاحالا اینقدر نخندیده بودم))
شین عالی بود!!!
پاسخ: خخخخخ الهی بگردم اونجا که برای مین ادا درمیاورد خیلی شیرین بود :)))))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:01---23 خرداد 1394
جونگ شین مراقب خودت باش! بعد از برنامه امیدوارم زودتر فرار کرده باشه.
پاسخ: خخخخخ وای آرمی دیدی این قسمت رو؟ من هنوز ندیدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com