I.Boice | Iranian Boice Community


سلام
دوستای عزیزم امروز دقیقا یک سال از فعالیت من توی این وب به عنوان نویسنده میگذره! حالا وقت خدافظیه!
بزرگترین حسن اینجا بودنم آشنایی با شماها بود! توی این مدت از بودن با شماها واقعا لذت بردم! از تک تک ممنونم که منو حمایت کردید! امیدوارم اگه کم و کسری بوده به بزرگی خودتون ببخشید!
از هادی هم ممنونم برای همه چیز! ببخش که زیاد غر زدم! امیدوارم به تمام هدفت هات برای پیش برد وب و معرفی سی ان بلو برسی!

دلم برای نظرهاتون تنگ میشه!

پسرام رو به شما نمیسپارم!  چون خودم هستم خخخخ جایی هم قرار نیس برم! فقط حجم کاریم زیاد شده!

این هم 1354 اُمین پست من! که عنوانش عین شروع بکارم یه اسمایل خنده اس! ایشالله لبتون همیشه خندون باشه! خدا حافظتون 

 



نظرات شما عزیزان:

Mohammadreza
ساعت1:15---26 خرداد 1394
هر چند من خیلی زودتر از این حرفا خبر داشتم ولی کلاً خداحافظی نکرده بودم ، هم اینکه ازت دلخورم که نمیامدی انجمن ی سری هم به ما بزنی هم اینکه ناراحتم که آخرین پستته ، به هر حال امیدوارم هم تو کنکور هم تو هر کاری دیگه ای که بخاطرش نمیتونی ادامه بدی فعالیتت رو موفق باشی و به همه اهدافت برسی ، شرمنده که من تو همون مدت کم نویسندگیم کلآض خیلی حرصت دادم میدونم امیدوارم بازم تو انجمن ه ما سر بزنی و ما رو شاد کنی ممنون بابت همه چیز
پاسخ:نعععع دلخور نباش همین الان میام!!!! مرسی محمد جان امیدوارم تو هم همیشه موفق باشی ^^ دشمنت شرمنده برادر شما همیشه کمک من بودی! یادت رفته سر خرید آلبوم یونگ کچلت کردم خخخخخخ ممنون از تو :)


saba
ساعت15:53---25 خرداد 1394
راستی الان منم باید گریه کنم؟چون همه نظرا توشون داشتن گریه میکردن
نمیدونم چرا جای گریه همش نیشخند میزنم
اونی نمیشه حالا نری؟از پایانای غم انگیز بدم میاد همیشه باید اخر داستان عروسی باشه
اما بی شوخی هرجا هم رفتی امیدوارم همیشه پیروز موفق باشی تو کار ودرس وزندگیت وسی ان رو هم بسپر به خودم قول میدم واسه همشون دخترای خوشگل انتخاب کنم
اخ این دمپایی کی بود؟
هنوزم تو گروه پرتاب دمپایی هستی؟
پاسخ: اون دمپایی من کووووو؟ بزنم کله ات! صبا میخوای برم زن پسرامون بشم اخرش شیرین بشه؟ :))))))))) عی بابا شما با سی ان من چیکار دارید!!! خودتون که سی ان دارید!!!!


ارورا
ساعت5:31---25 خرداد 1394
تازه داشتیم با هم آشنا می شدیم حیف شد
بابت زحمت هایی که برای ما بویس ها تو این مدت کشیدید واقعا ازتون ممنونم
امیدوارم هرجا که هستین شاد و امیدوار و موفق باشین
پاسخ: ممنونمممم عزیزممم امیدوارم شماها هم همیشه موفق باشید و شاد! جایی نمیرم ارورا جان همینجام!


کیارا
ساعت1:27---25 خرداد 1394
وااای این چه پستی بووود!!!
اصلا یه جوری شدم
پوران جووووووون واقعا تو این یه سال خیلی زحمت کشیدی عزیزم ایشالا زودتر سرت خلوت بشه بازم اینجا پست بزاری منکه خودم واقعا کیف میکردم وقتی میومدمو کامنتارو میخوندم ینی عاشق اون جوابات بودم خخخخخ
ولی ایشالا تو انجمن میام چون دلم برات تــــــــــــــــــــــنگ میشه
پاسخ: مررررررررررررررسی کیارا جون ممنونم از لطفت! اره هم اینجا به عنوان کاربر و هم انجمن هستم!!!


minhi
ساعت22:11---24 خرداد 1394
نه خوشحال نبپدم نمیخپاستم گریه کنم دلمون بگیره....بعدم یکم میخواستم ادای کاربرای بافرهنگ با شعورو در بیارم که کلا همه چیزو درک میکنن!!!بهم دست بزنی اشکم در میاد....
پوران نرو:-(اخه بیایم اینجا برا کی نظر بذاریم خل بازی در بیاریم بخندیم دور هم?
نمیشه بیای فقط سلام کنی هر روز نظرارو جواب بدی?
بیا دمپاییتم بگیر دستت درد نکنه دوسه نفرو سباهو کبود کردم:-D
پاسخ: او مای گاد! مینهی بیا همون فاز قبلی رو بگیر چه باکلاس بود من درکش نکردم!!! هقققق هققق گریه نکن اونی من میام انجمن اونجا خلوچل بازی درمیاریم میخندیم خخخخخخ ببینم الان اون چند نفری که سیاهوکبود شدن زنده ان؟ اگه برن شکایت کنن من مقصرم یا تو؟


Ava
ساعت21:57---24 خرداد 1394
... ودیگر هیچ
پاسخ: آوا بانووووو گریه چرا؟ با که با هم زیاد دوستیم D:


hana
ساعت19:39---24 خرداد 1394

نه نرو تنهام نذار من ............
پاسخ: ......من عاشقتم دیووونه وار!!! :))))))) حنا جان گریه نکن بابا جایی نمیرم که!!!!!


saba
ساعت16:11---24 خرداد 1394
بو؟
دوروز نبودماااا اینجا چه خبره؟
پاسخ: گفتم که بیای من نیستم! باور نکردی صبا خخخخخ


کانمی
ساعت12:08---24 خرداد 1394
جییییییییییییییییییییییییییییی ییغ نهههههههههههه برمیگردی بازم؟هرچقدرم طول بکشه منتظرت میمونم
ولی ایشالا موفق باشی..دلم برات تنگ میشهههههههههههههههههه
بیا بغلممممممممممممممممم
خخخخخخخ عین غربتیا شدم
پاسخ: یا خدا کانمی من زنده ام!!!!!!!! گریه چرا میکنی! گریه نکن دخترجان اشکم در اومد فییین فیییین! خخخخخ بیا بغلم اونی ^ـــــــــــــــــ^ مرررررسی عزیزم


هانیه
ساعت11:59---24 خرداد 1394
نههههههه. اینجا بدون تو صفایی نداره دیگه.منم دیگه وب نمیام پس ولی تالار رو میام. به تالار که سر میزنی نه؟؟؟ دلمون واسه خوندن جواب نظراتت تنگ میشه. همیشه خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله. موفق باشی پوران گلی. برو خودتو از سمت من تو اینه ببوس
پاسخ: مرررررررسی هانیه جون ممنونم از لطفت ^ــــــــــــ^ اره بابا زین پس در تالار چتر میشویم! مرسی عزیزمم ایشالله توهم همیشه موفق باشی! انصافا پاشدم خودمو بوس کردم خخخخخ هرچی باشه یونگ پسر منه دیگه خودشیفته ایم خانوادگی!


Nikoo
ساعت11:40---24 خرداد 1394
چقدبد پوران جوندلمون خیلی تنگ میشه
واقعایه تشکرتپل بایدبکنم ازت واقعاخیلی توی این مدت زحمت کشیدی مرسیییییییییییییی
امیدوارم توی همه ی کارات موفق باشی
پاسخ: یعنی این کامنت ها رو خوندم بخار شدم از خجالت! مرررررسی عزیزممم من کاری نمیکردم که! ممنون از شما برای تک تک کامنت هات! ایشالله همیشه شاد باشی دوستم!


رز
ساعت10:59---24 خرداد 1394
سلام پوران جونیم
امیدوارم موفق باشید و اینکه خیلی ممنون
چرا اینقدر سخته نظر گذاشتن واسه این پست
الان دقیقا یاد اولین نظری که براتون گذاشتم افتادم از آپارات مهسا19 آدرس اینجا رو پیدا کردم
اون موقع تازه اخبار شروع ساختن فیلم سه تفنگ دار یونگ راه افتاده و من اولین نظری که تو پستتون گذاشتم مال هیون بودش که جلوی ساختمون اف ان سی دیده شده بود
مراقب خودتون باشید


پاسخ:سلام عزیزممممم ممنونم! باور کن دو ساعت طول کشید تا این پست رو نوشتم خخخخ خودمم سختم بود! ای جونم چقدر خوبه که یادته! ممنونم ازت رز ^ـــــــــــــــــــ^


minhi
ساعت1:48---24 خرداد 1394
ادمین خوبی بودی پوران جون و این مدت هم مخصوصا خیلی دست تنها اداره کردی اینجارو
خیلی خوش گذشت!
توی انجمن هستی که خاله پوران؟راستی داری وسایلتو جمع میکنی بی زحمت دمپایی صورتیتم بیار یموقع لازم شد!
خداحافظی نمیکنیم چون میبینیم همدیگرو حالا نویسنده نشد کاربر!
پاسخ: لااقل یکم الکی گریه میکردی! من خودمو لوس کنم یه خورده! عجب دوستایی دارماااا :))) مینهی خوشحالی من دارم میرم؟ جیسون رو صدا کنم؟ اره بابا خداقظی چیه یه وخ دیدی فردا دوباره بلند شد اومد همینجا خخخخخ اح اخ راستی دمپایی صورتیمو دادم قرض برگردونید دارم چمدونمو میبندم! عی بابا یکم فرهنگ داشته باشه! آش با جاش نیس که!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:40---24 خرداد 1394
ولی جدا از شوخی یکی از بهترین خاطرات من با سی ان با تو بوده . رفتنت هم خیلی ناراحت کننده ست و حس غمگینی داره ولی خوبه که کلا نمیری.
بیا بغلم اصن
پاسخ: هیییییییییییییی ...ارمی بانو خاله دارتی دیگه رفتنی باید بره دیگه!!! شما اولین نفری بودید که گریه کردید بیاید در آغوشم! هقققق هقققق خعلی دوستون دارم! خعلی! مامان آرمی من بی تو چه کنم؟ خاله دارتی داستان بنویس من الان افسرده ام! یکم روحم شاد شه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:37---24 خرداد 1394
نههههههههههههههههههههههههههههه هههه
حالا نمیشه بسپاریشون به من؟ قول میدم خوب مواظبشون باشم خراب نشن .
پاسخ: نخیــــــــــــر نمیشه! دست خاله دارتی دادمشون بیچارمون کرد! دست شما بدم که بدبخت شدم خخخخخ گول ده و اون جریان رو هنوز یادمه هااااا چطور میخوای دوباره بهت اعتماد کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com