I.Boice | Iranian Boice Community


بعد از یکسال cnblue به هنگ کنگ رفت و آهنگای جدیدشو برای هنک کنگ اجرا کرد.

در شب اول,ابتدا کنسرت یه جشن غافلگیر کننده برای تولد جونگ هیون گرفتن!!!{متاسفانه هیچ عکس و فیلمی ازش نیستفریاد}البته این خوشی دووم نداشت و توی کنسرت جونگ شین خورد زمین!!!ولی از سر خوش شانسی هیچ صدمه ای نمی بینه.

در روز دوم هم,cnblue با اجرای آهنگاش تمام تماشاچی ها رو مجذوب خودش کرده بود{اینکه تازگی نداره!!}.

بعد از هنگ کنگ مقصد بعدی  cnblue دائجو در 24 همین ماه,خواهد بود.

هر دو ویدیو از دوست خوبم,ساقی

 تولد جونگ هیون

زمین خوردن جونگ شین

آپدیت ها در BA*ND

– 2014.05.15 –
Everyone~~ this is Jungshin~!! We, CNBLUE, will be going back to Hong Kong, it’s been a while!! You’ve waited so much, right? Let’s meet soon!!! Please look forward for the Can’t Stop concert

همگی~~جونگ شین هستم~!!ما,cnblue,در حال بازگشت به هنگ کنگ هستیم,مدت زیادی گذشته!!حتما خیلی منتز بودید,نه؟خیلی زود هم دیگه رو میبینیم!!!منتشر کنسرت can't stop باشید.


 

– 2014.05.16 -

We arrived in Hong Kong, everyone! Although it rained, the weather is getting better!! It’s my third visit here in Hong Kong… but when will I get to see the night view of the Symphony of Lights here ㅠ I wanna have fun in Hong Kong

ما به هنگ کنگ رسیدیم!با اینکه هوا بارونیه ولی هوا داره بهتر میشه.این بار سومین ملاقات من از هنگ کنگ هست....اما کی می تونم سمفونی چراغ ها رو در شب اینجا ببینمㅠ می خوام در هنگ کنگ شاد باشم.


 

– 2014.05.16 -

Hong Kong fans~~~ finally I’m here!!! Please look forward for tomorrow’s concert

فن های کره ای~~~بالاخره من رسیدم اینجا!!!لطفا منتظر کنسرت فردا باشید.


 

– 2014.05.16 -
It’s rehearsal time now!!! Photographer Shin’s time to shoot/take pictures!!!

الآن وقت تمرین هستش!!!وقت عکاسی جونگ شینه!!!!


 

– 2014.05.17 – Jungshin Update
Everyone, you were shocked, right? I’m okay! Please don’t worry! Thank you for coming today. Tomorrow let’s have a more fun and safe concert!

همگی,حتما خیلی شوکه شدید,نه؟من خوبم!لطفا نگران نباشید!تشکر برای اومدنتون به کنسرت امروز.فردا یه کنسرت شادتر و امن تر خواهیم داشت


 

– 2014.05.18 -
Hello. This is guitarist Jonghyun. Please take good care of us in today’s concert too

سلام.گیتاریست جونگ هیون هستم.لطفا امروز ما رو تو کنسرتمون حمایت کنید.


 

– 2014.05.18 -
Yonghwa: Hello this is Yonghwa~~ concert in Hong Kong has ended! We promise to be back real soon!!!! Thank you everyone for making us happy ♡

یونگ هوا:سلام,یونگ هوا هست~~~کنسرت هنگ کنگ هم تمام شد!ما قول میدیم هر چه زودتر دوباره برگردیم!!!تشکر به خاطر اینکه ما رو خوشحال کردید.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:18---7 خرداد 1393
منظورم غرور بد و زیادی نبودا!!! غرور به اندازه اش خوبه همه هم نگیم اکثرا اگه سالم و عادی باشن دارن، مردا یه خورده بیشتر و اتفاقا من این غرور مردونه رو خیلی دوسش دارم

^____^ آورین؛ باشه ممنون

سوءتفاهم بود دیگه گذشت... -___^
پاسخ:آره بابا ولش کن بره........


مهسا19
ساعت4:29---4 خرداد 1393
دشمنت شرمنده

می دونی من فک می کنم این سوءتفاهما برا این پیش اومده که تو پسری من دخترم! من یه جور به قضایا نگاه می کنم و احساسشون می کنم تو یه جور دیگه. مثلا چون مردا غرورشون بیشتره وقتی تو خودتو می ذاری جای جونگ شین فک می کنی ضایع شدی! درسته خجالت داره آدم خب شرمنده میشه ولی منی که دخترم چون دوسش دارم نمی تونم دقیق خودمو جاش تصور کنم و فقط می خوام برا حمایتش اینجور بدونم که اصلا ضایع نشده و خداروشکر کنم که بلایی سرش نیومده؛ و چون بیشتر آدمای اون سالنم دختر بودن و همه طرفدارش برا همین فک می کنم این خیلی ضایع شدن نیست...

یا درمورد یونگهوام همینه! دقیقا وقتی من از احساسم (هرچی که هست) می گم و درباره ی موهاش!!! اظهار نظر می کنم تو به نظرت مسخره و بی اهمیت میاد! و جوابتو دوباره با این دید خوندم درست اومد ولی دیشب چون از دید یه دختر بهش نگاه کرده بودم به نظرم سرد و بد اومد! کلا از این به بعد سعی می کنم از این نظرا ندم تو وبت و برداشت دخترونه! هم نداشته باشم که مشکلی پیش نیاد

دیگه دیگه..... مهم نیست بیخیال! امیدوارم واقعا منو مثل خواهرت بدونی! منم باز معذرت می خوام

من اتفاقا دیشب با تنها حرفت که موافق بودم همون یونگی و باباش بود! چیزی نگفتم که باز تاکید کردی!
پاسخ:مگه غیر از اینم می تون باشه#_^.مردا اونجورا هم که میگی مغرور نیستن,حالا اینو ولش کن بابا همینکه دست وپاش نشکسته خدا رو شکر. در نظر من چیزی که برای هرکسی محترم باشه{نه فقظ در رابطه با cnblue}برای من هم محترمه و به خودم اجازه مسخره کردنشو نمی دم,ممکنه برام بی اهمیت باشه اما مسخره نیست. یکیم که اونروزی که من اینجارو باز کردم,هدفم این بود که یه جای راحت برای بویس های ایرانی {چه دختر و چه پسر} درست بکنم!!!توام هر چه دل تنگت میخواهد بگو...... والا هر چی فکر میکنم نمی دونم دلیل اون جوابام چی بود,یعنی دلیل خاصی نداشت,اما از این به بعد نظرای تو رو ویژه جواب میدم#_^


مهسا19
ساعت4:29---3 خرداد 1393

کلا دعوا داریا!!!!!!!!!!

مگه من گفتم بده مدل موش؟ گفتم بامزه است!

بیا ببین من از جونگ شین چه تعریفایی می کنم بعد بزن منو!! انصافا تو هوای طرفدارارو داشتن و بهشون حال دادن از همه جهت جونگ شین سره بعدشم من اونموقع فیلم جلوشو ندیده بودم (فک کنم خودتم ندیدی) که چقد بد میفته! تازه کلیم خداروشکر کردم بلایی سر بچم نیومد! تازه به نظر من این ضایع شدن نیست! حواسش نبوده، هیجانی شده افتاده، کجاش ضایع شدنه؟؟؟!!! ایشالا همیشه سالم باشه...

من ناراحت میشم همیشه اینجوری جوابمو میدی؟ مگه من کاریت کردم؟!
پاسخ:بابت ناراحتیت شرمنده@_@ این بیچاره از هیجان هول کرده افتاده,وگرنه نه دست و پا چلفتی و نه کور!!!اما خدا وکیلی جلو چند هزار نفر اونجوری بخوری زمین خخخیلیی ضایع است!!! یکیم من کی همیشه جواباتو اینجوری دادم,فقط دوتا نظرت بود که اونم قصدم ناراحت کردنت نبود, یکیم قبلا بهت گفتم که جای خواهرمی,من که هیچ وقت دلم نمی خواد دل خواهرم بشکنه^^ اما توام یادت رفته که من پسرم,من به تنها چیزی که توجه می کنم اجرای آهنگا و تکنوازی های جونگ هیون و حرکتای باحال بقیس,دیگه کاری به مدل مو و فیگور عکس و لباساشونو و....ندارم که اگه داشتم اون موقع منم میشدم دختر!!!!!!!!!

اما چه مودبانه باشه و چه بی ادبانه جواب سوال آخرت همون بود""یونگ هوا که سهل,باباشم قول بده,دوربر ایران بپلکن$$$$$$$.........@@@@@@#########!!!!""



ساقی
ساعت15:23---2 خرداد 1393
مرسی من اونروز که کنسرت داشتن همش منتظر بودم کنسرتشون تموم شه بپرم تو یوتیوب ببینم اونجا جام چه قدر خالی بوده راستی تو ف.ی.س.ب......و.ک ادت کردم
پاسخ:اینجور که به نظر میرسه انگار "خیلی"!!!!!


ساقی
ساعت10:08---2 خرداد 1393
سلام هادی خوبی؟مرسی که ویدیو هامو اضافه کردی دلم واسه جونگ شین سوخت اخه یکی نیست بگه مگه میتونی تو اون فاصله با فن ها دست بدی؟خب اینقد خم میشی میفتی دیگه ولی حرکت یونگهوا رو داشته باش جونگ شین میفته چجوری میگه اووووووووووه.......!قابل توجه اونایی که میگن دوستاش به فکرش نیستن!
پاسخ:مرسی,تو چطوری؟ خواهش میکنم,تو یو**توب دنبالش بودم که یه نفر پیام داد تو ,تو آپارات گذاشتی.واقعا دستت درد نکنه.


مهسا19
ساعت2:22---2 خرداد 1393

فن کمای تولد جونگ هیون که هست تو یو*تی! یعنی فیلم اصلیش پخش نمیشه؟

جونگ شین که زد همه چیو به هم ریخت! یعنی عین کارتونا سقوط کرد پایین =))))) خیلی خوب بود:)

یونگهوارو =)))))))) موهاشو چرا پوش داده؟!!! خیلی باحاله

جونگ شین کنسرت امن ترو! خوب اومد

آخی عزیزم جونگ هیون چه عکس قشنگ و متفاوتی گذاشته

هعی... یونگی کی قول میدی به فنای ایرانی که بیای اینورا؟؟؟؟؟

ممنون از پستای عالیت خسته نباشی
پاسخ:جواب فیلم رو نو اون یکی نظرت بهت دادم. یکیم که پیاده شو باهم بریم!!!!

جونگ شین بیچاره خیر سرش داشت با فن هایی مثل تو دست میداد که اونجوری شد#####

من نه گریمور یونگ هوام و نه طراح مدش,دوست داشته موهاشو اونجوری کرده!!!!

فکرشو بکن جلو چند هزار نفر ضایع شدی,تو باشی ...............................!!!!

جونگ هیون همیشه متفاوته

یونگ هوا که سهل,باباشم قول بده,دوربر ایران بپلکن$$$$$$$$$$$!!!!

خواهش میکنم.



puran
ساعت23:14---1 خرداد 1393

midoonid chetor mitonam to BAND flowing shon konam????

merci babat aks ha
پاسخ:یادمه تصادفی یه جایی راهنماشو دیدم,اگه دوباره به چشم خورد حتما بهتون میگم.



vm
ساعت9:22---1 خرداد 1393
سلام

یه فن کم از تولد جونگ هیون تو آپارات هست.یه نگاه بندازید
پاسخ:مرسی^^,جفتشو اضافه کردم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue band update,آپدیت باند cnblue,آپدیت band گروه cnblue,کنسرت هنگ کنگ cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com