I.Boice | Iranian Boice Community


این عکس لحظه ای که جونگ شین میخوره زمیناخم,بیچاره میخواست با فن ها دست بده.

(به خاطر کیفیتش...خجالتی}


نظرات شما عزیزان:

مهتاب
ساعت13:10---3 خرداد 1393
سلام این خبر بازی یونگ هوا توی سریال جدید راسته؟؟
پاسخ:تا الآن که چیزی در اینباره ندیدم,از کجا خوندی؟دو روز صبر کنی بهت میگم.


مهسا19
ساعت2:15---2 خرداد 1393
حقش بود بس که شیطونه =)))))) خدا خیرش بده من که مردم از خنده ولی خدا رحم کرد بلایی سرش نیومد!

دقیقا با نظرت در جواب شین وو موافقم
پاسخ:like


puran
ساعت23:10---1 خرداد 1393
الهی جونگ شین طفلک چقدر خجالت کشیده
ولی خدایی ریکشن هاشون عالی بودااا


شین وو
ساعت20:45---1 خرداد 1393
بیچاره جونگ شین هوووووووم!

خخخخ طفلک افتاده این سه تا همینجور ایستادن دارن نگاه می کنن تازه نیششون هم تا بناگوششون باز بود !

من بودم دوستم اینجوری میشد گریه می کردم اینا دارن هر هر میخندن ! اما مین یکم ناراحت شد! هااااااااا یعنی این خونسردیشون منو کشت !!!!!خخخخ

دستتون درد نکنه
پاسخ:تازه به نظر من خیلی سنگین رفتار کردن که مسخرش نکردن^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:زمین خوردن لی جونگ شین در کنیرت هنگ کنگ, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com