I.Boice | Iranian Boice Community


در کمتر از یک روز پیش وبلاگها و چندتا فروم و از همه معتبرتر سابت kdramastars اعلام کردن که یونگ هوا قرار همراه با  لی جین ووک در سریال "The Three Musketeers" نقش تفنگدار بازی بکنه!!!!
البته مذاکرات کمپانی FNC با کمپانی تهیه کننده سریال,JS Pictures,  هنوز در مراحل مقدماتی هست و کمپانی JS Pictures با برنامه کاری یونگ هوا کمی مشکل داره!!!ولی هر دو کمپانی اعلام کردند که هنوز برای رسیدن به قطعیت زوده.

در رابطه با سریال;

داستان این سریال از داستان سه تفنگدار Alexander Dumas گرفته شده که درباره سه تفنگدار چوسان قدیمه که به چین سفر می کنن.یکی از این افراد به نام پارک دال هیانگ مرد فقیر اما نجیب زاده ای که کار ولیعهد رو همراه با سربازان شجاعش تموم میکنه.

در رابطه با نقش پارک دال هیانگ هنوز تصمیم گیری نشده{چه حالی بده اگه یونگ هوا همچین نقشی بازی بکنه}.

فیلمبرداری سریال در چین خواهد بود و حدود 10 میلیون دلار خرج خواهد داشت.شروعش هم از اواخر ژوئن شروع خواهد شد و از آگوست به روی آنتن شبکه Tv-n میره.اینی که میگم موثق نیست اما ممکن این سریال به سه فصل هم طول بکشه.

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:10---16 خرداد 1393

توروخدا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! سربازی جزو اسرار پسرات من زیاد در جریان نیستم
ولی اینو می دونم که یه سری از کشورا اجباری نیست سربازیشون! مطمئنم!
یعنی اینام باید حتما برن یه روزی؟ (کلا می گما!) ((( من نمی دونم من خودم میرم می برمشون ژاپن (چون ایران که جای موندن نیست همون جنگ بهتره :| )
پاسخ:اجباری بودن نه به این که اصلا نرن,تا سن سی سالگی باید خودشون رو معرفی بکنن,حالا هر وقت که خواستن.

ولی تنها جایی که کلا آزاده آمر*یکا کهخاونجا هم به خاطر خدمات خوب دولت و ارتش,همه میرن!!!!!

رفتنشم که همه رفتنی هستن!!!!!!!!!!(like)



مهسا19
ساعت4:16---15 خرداد 1393

الان که دارم بهش فک می کنم می بینم راس می گی

واقعاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! ! یعنی معروف بودنشون هیچ تأثیری نداره؟ بابا مگه می ذاره کمپانیشون؟ میرن یه کشور دیگه زور که نیست البته فک کنم اونا خودشونو بکشنم جونگ هیون نره از کره، بمونه دفاع کنه
پاسخ:کشورای جهان پنجمیه هم که بری,پیغمبرم که باشی,باید بری سربازی!!!!!!!!!!!!!!!! حالا چه برسه به کره,که معروفترین دوره های تکاوری رو داره!!!!!!!!!!!!!!!!کمپانی که سهل,بابای کمپانی نخواد بذاره که برن سربازی نمی تونه,مگه الآن یکی دوتا از اعضای سوپر جونیور و دابل اس سابق,سرباز نیستن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!



مهسا19
ساعت3:45---9 خرداد 1393

واقعا خلاصه ترین خلاصه ای بود که دیده و شنیده و خونده بودم

اوووووه جنگیه؟ من فک کردم عاشقانه یا حداقل قهرمانیه! واقعا چرا به نظرت جونگ هیون می تونه تو همچین فیلمی بازی کنه؟ اصلا بهش نمیاد!!! البته اگه صحنه احساسی و بعد مرگ و اینا باشه همونجا چرا ولی در کل نه! چه انتظاراتی از اون بچه داریا!

خب شاید برا اینه که اینا کلا زیاد لهجه پوسانی و بقیه لهجه هارو حرف نمی زنن و به همون زبان معیار و سئولی همه برنامه ها و فیلماشونو می سازن!

ولی بازم ترکی یه زبانه! مثلا احتمالا می تونن تشخیص بدن که زبان ترکیه ایا با ما (فارسی) فرق داره!!!

چه جالب... آره دیگه اونو می دونم! در جریان هستم! این کره شمالیایام بدبختا بدتر از مانا!!! کاش مثه آلمان شرقی و غربی اینام صلح کنن و دوباره یکی بشن!! ولی فعلا که بحث جنگه اونجا جنگ بشه من دق می کنم از ناراحتی... هم واسه خود جنگ هم جونگ هیون اینا.....
پاسخ:آره دیگه,مخصوصا که هیچ کذومم سربازی نرفتن....همه رو برمیدارن میبرن جنگ!!!!!!!!!!!!!!

والا فکر خاصیم دربارشون نکردم!!!!!!!!!!!ولی جونگ هیون با اون روحیه مردونه/احساسی  که داره,حیلی عالی میتونه نقش فرمانده نظامی چیزی بازی بکنه!!!!!!!!!!!



مهسا19
ساعت2:18---8 خرداد 1393

من صحنه رو گفتم وگرنه از همون اول گفتم که دیدن یونگی تو اون نقش......

100% خنده هم داره!

آیریس؟ کلا هیچی دربارش نمی دونم چه جوریه؟ کره ایه؟

بالاخره تا حدی که میشه!! حالا مگه رامبد ترکی حرف می زنه؟ ولی بازم به نظر من سخت تره! یعنی ترکی یه زبانه! مثل اینه که بگیم فلانی اصفهانی حرف می زنه!

من خودمم بعد اولین نظر فک کردم حالا چرا بحث کشید به لهجه پوسانی؟ اصلا ربطی نداره که! ولی دیگه چون موضوع اومد تو همین جهت ادامه اش دادم

واقعا؟ من نمی دونستم! تا قبل از جنگ جهانی 2 یا 1؟
پاسخ:البته آیریس 2 که درباره یه گروه تروریستی که میخواد دو تا کره رو بمباران هسته ای بکنه ولی سازمان امنیت کره جنوبی جلوشو میگیره.{20 قسمت سریال رو برات تو یه جمله خلاصه کردم...حال کن}

رامبد جوان هم بچه ناف تبریزه وقتی بچه بوده به تهران اومده.......کلا یه کره ای که هیچ کدومشو تشخیص نمیده,چه ترکی چه اصفهانی!!!!ولی واقعا دمتون گرم, من با اینکه من این همه برنامه و گفت و گو و چیزای کره ای دیدم و حتی تا حدودی با خط و حروفشنم آشنا هستم......چیزی متوجه نمیشم به جز اینکه موقع پوسانی حرف زدن تو دماغی تر حرف میزنن!!!!!!!!!

تا سال 1897میلادی اسمش چوسان بوده,ولی در اواخر چون توطئه ها علیه چوسان زیاد شده بود,امپراطور گوجونگ طی چند تا درگیری نظامی با ژاپنی ها,پادشاهی چوسان رو ملغا و پادشاهی کره کبیر رو بنیان گذاری کرد.این حکومت تا زمان اشغال کره توسط ژاپن ,قبل از جنگ جهانی دوم, پا برجا بود.بعد از جنگ جهانی دومم که به دوتا کره تقسیم شد تا به امروز.و یه نکته جالب هم اینکه در حال حاضر دو کره در آتش بس جنگی هستن نه صلح!!!!!!!!!!!!



مهسا19
ساعت3:24---7 خرداد 1393

من از شما می پرسم آیا خندیدن به صحنه مرگ کسی توسط یک قهرمان کار خوبیست؟! :|

نمی دونم والا...

آره می تونم! تقریبا البته... خدایی ولی خیلی سخته!!! لهجشونو می گما! خود یونگی و جونگ هیون تو خونه باهم پوسانی حرف می زنن عزیزم
پاسخ:آخه فکر کن...نقش عاشق خاکبرسری مثل شین وو,پسر باحال و عاشقی مثل لی شین,پسر خر پول و فلسفی و عاشقی مثل پارک سجو ......یهو توی همچین نقشی ظاهر بشه!!!یکیم که بله خنده داره......

ولی جدی بگم خیلی دوست دارم جونگ هیون توی سریالی مثل آیریس بازی بکنه!!!

این حرف تو مثل این میمونه که یه کره ای بگه رامبد جوان چقدر خوب ترکی حرف میزنه!!!!!! واقعا مگه چقد فیلم و سریال دیدی که می تونی لهجهاشونم تشخیص بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد یه چیزی بگم,نوشتم چوسان قدیم,نه پوسان,یعنی اصلا معلوم نیست شخصیت یونگ هوا توی سریال اهل کجا؟{اسم کره تا قبل جنگ جهانی چوسان بوده}



شین وو
ساعت19:29---5 خرداد 1393
اوووووووووووووووووووه فکن خخخخخخخخ

فکن از نوجوانی تا بزرگ سالی رو بخواد نشون بده بعد واسه یونگ ریش میزارن خخخخخ دیدن داره والله !خخخخخخخ

تو یه برنامه گاگ بود چی بود نقش نینجا ها رو که بازی کرده بود من فنا شدم از خنده حالا فکن ............خخخخخخ ای خدا از تصورش خندم میگیره خخخخخخخ

آقا دمت گرم خندیدم دلمون باز شد خخخخ

امیدوارم مثل سه تا سریال قبلش یهو زمونم لال غلط اضافی نکنه خخخخ می فهمید که ....! طرفداریم دیگه حساسیم بهش خخخخخخخخخخ!

ممنونم از شما فعلااااااااااا باااااااااااااااااااااای
پاسخ:اون که برنامه گگ کنسرت بود و کلا سبک کمدی داره,اما بازم تصور یونگ هوا توی لباس سنتی کره و اون شمشیرزنی نسبتا خالی بندیشون,آدمو به خنده میندازه!!!!


puran
ساعت17:28---5 خرداد 1393

شما مثل اینکه زیاد سریال کره ایی نمیبینی وگرنه خیلی راحت متوجه میشین

فعلا ک برنامه کاریشون خیلی شلوغه بعید بنظر میاد قبولش کنه :-(
پاسخ:ولا آخرین سریال کاملی که دیدم شکارچی شهر بود اونم ماه رمضون پارسال,یعنی حتی انتخاب آینده و وارثان هم کامل ندیدم!!!!

منم فکر نکنم قبول بکنه,اما همیشه باید احتمال ها رو هم در نظر گرفت,به نظر  من دلیل بازی نکردن یونگ هوا در وارثان به خاطر پر ستاره بودن فیلم یا,به خاطر سبک بچه بازی که داشته بوده و برنامه کاری بهونه بوده!!!!



مهتاب
ساعت13:33---5 خرداد 1393
پس درست بود خبرش...مرسی لطف کردید
پاسخ:خواهش.


مهسا19
ساعت4:34---4 خرداد 1393

وای نه توروخدا اینو بازی نکنه! اصلا نمی تونم یونگهوارو تو نقش قدیمی تصور کنم!!!! بعد بره چین چه جوری گیرش بیاریم؟!

3فصصصصصصل؟؟؟؟!!! یا خدا کی باید دانلودش کنه؟

نمیشه یه فیلم دیگه بازی کنه؟! :|

لهجه پوسانی باز مال یونگی اینا خوبه! مال جونگ هیون اینارو اصلا نمیشه فهمید چی می گن انقد سخته!
پاسخ:اتفاقا من میگم بازی بکنه,که هم کارنامش تکمیل بشه و هم خیلی حال میده.فکرشو بکن مثلا اون لحظه ای رو که یونگ هوا بخواد شاهزاده رو بکشه,من که بهش فکر میکنم از خنده میمیرم!!!! درباره سه فصلش هم گفتم که موثق نیست,اومدیمو یه سریال16 قسمتی شد.

بعد یه سوال ,واقعا می تونی لهجه پوسانی با غیر پوسانی رو تشخیص ببدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟$_$



puran
ساعت23:24---3 خرداد 1393
ey joonam fek kon ghabul kone

man asheghe busani harf zadan yong hwa m be zebane ghadimi nemidoonam cheghad banamak mishe

vali be nazaram baeide ghabol kone
پاسخ:به نظر منم همینطور,پارسال همین موقع ها بود که گفتن یونگ هوا هم به وارثان اضافه شد اما بعد کناره گیر کرد. بعد یه سوال واسه من پبش اومد؟؟؟مگه چقد با کره ای آشنا هستی که لهجه هاشونم تشخیص میدی؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:سریال جدید جانگ یونگ هوا,سریال سه تفنگدار, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com