I.Boice | Iranian Boice Community


MentalShin: 오랜만이네요~ 친형이 찍어준 사진이에요 24살! 지금의 저예요. 어때요? Photograph by YSL

? It’s been a long time~ Photo taken by my real older brother, the 24 year old me. How is it
Photograph by YSL

مدت زیادی گذشته~عکس رو بردار واقعی بزرگترم گرفته.چطوره؟


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:37---9 خرداد 1393
:| بچه سوم ) باحال بود

شوخی کردم بابا مهم نیست اصلا...
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت2:20---8 خرداد 1393

درسته استدلالم

نظر بعدیمو تایید نکردی حرفمو (ته تغاری بودن همشون) زدی به اسم خودت ولی باشه عیبی نداره...
پاسخ:آخ آخ,جوابشو داده بودم ولی تایید نکرده بودم.خجالتی



مهسا19
ساعت3:32---7 خرداد 1393
درسته مین هیوک فقط یه خواهر داره! ولی درمورد جونگ هیون هنوز بین علما! اختلافه!!! :|من دوتا و یکی خوندم، توام که میگی 3تا! ولی تو ویکیش زده 2تا! دیگه نمی دونم!!!

توجه کردی کلا همشون ته تغارین؟ خیلی جالبه ها...
پاسخ:جونگ هیون دوتا خواهر داره,منم توی اون پست اشتباه کردم....میدونی چون سیستم خودم نبود داشتم تند تند مینوشت قاطی کردم,میخواستم بنویسم بچه سومه,نوشتم سه تا خواهر داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی دوتا درسته.اون مطلب هم خیلی وقت اصلاحش کردم.


مهسا19
ساعت3:29---7 خرداد 1393
منم کاری ندارم! تو هروقت خواستی جواب بده

آها که اینطور...

پس دقیقا مثل یونگیه! اونم یه برادر داره 4سال ازش بزرگتره دیگه! (برادر کوچیکتر نداره که جونگ شین؟!)

مین هیوک و جونگیم که خواهر دارن جفتشون! کلا اون دوتا که برادر دارن شیطونن اینا که خوار دارن و با دخترا بزرگ شدن آروم و مظلوم، قشنگ تفاوت ها احساس می شود!! :|
پاسخ:نه جونگ شین هم ته تغاریه...یکی از نقطه اشتراک بین اعضای گروه اینکه همشون ته تغارین. الهی فدای این استدلالت بشم*_^.......................................


شین وو
ساعت19:34---5 خرداد 1393
میگم این شین و کلا برو بچه ها چند تا خواهر برادر بودن ؟؟

من فقط می دونم هیون خواهر داشت یه چند تایی! یونگ هم یه دادش بزرگ تر داشت!

اما شین هم فکنم یکی دوتا خواهر داشت هااااااااا نه؟؟؟؟؟ مین هم که الهی بگردم ...فراموش کردم خخخخخ آقا نخندید دیگه یادم رفته ووییییییی

خیلی ممنونم و اما درمورد عکس باید بگم که همونی بود که بود تغییر اساسی نکرده همین!!! خخخخخ اما دروغ چرا منو یاد فیلم هایه چارلی چاپلین میندازه محیط و فضایه عکسش !!!!
پاسخ:والا مین هیوک رو منم یادم رفته.........اگه اشتباه نکنم یه خواهر بزرگتر داشت,اما مطمینم که ته تغاریه!!! جونگ شین هم فقط یه برادر بزگتر از خودش داره.


مهسا19
ساعت4:39---4 خرداد 1393
من یه نظر دخترونه میدم ولی می تونی جواب ندی عاشق این حرکات ابروی جونگ شینم که همیشه میاد... خیلی جذابش می کنه

اینام که ماشالا بزنم به تخته خوانوادتن هنرمند و عکاسن

ولی به عکسه نمی خوره مدت زیادی ازش گذشته باشه ها!!! مگه جونگ شین چندوقته موهاشو اینجوری کوتاه کرده؟!!! دقیقا چه زمانی رو "خیلی گذشته" حساب می کنه؟!

یادم نیست جونگ شین چندتا برادر داشت؟!
پاسخ:والا من به خدا کاری ندارم چجوری نظر میدی!!! منظور جونگ شین از مدت زیاد,مدت آپدیتش در تو**ی*تر بود,یه داداش بزرگتر از خودش داره.


puran
ساعت23:26---3 خرداد 1393
ghiafash k to aks kheyli shirin shode

to 3ta kxa kob oftade

daste dadashesh o shoma ham dard nakone
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:جونگ شین,jung sin, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com