I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

امروز دقیقا 11 روز از تولد جونگ هیون میگذره و منم گفته بودم اگه کسی چیزی داره که بخواد به اشتراک بذاره,آپلودش بکنه همه رو یهئ جا بذارم.

با این همه,فقط دوست خوبم مهسا بود که یه کلیپ توی آپارات گذاشت.منم که دیدم اوضاع خرابه و از قبل هم یه فکرایی داشتم,یه کلیپ کوتاه برای معرفی جونگ هیون{البته برای کسایی که نمی شناسنش}ساختم.با اینکه کار عجله ای شد و چیزی که میخواستم نشد,بازم کلیپ قشنگیه,حتما ببینیدش.

تولد بعدی هم یرای یونگ هواست که میافته اواخر خرداد.

کلیپ تبریک تولد از مهسا

کلیپی که خودم ساختم


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:35---9 خرداد 1393
آها پس که اینطور...

من کل موضوعو کامل فهمیدما ولی جزئیاتو انقد انگلیسی فارسی قاطی شده کلمات جاشون تو جمله جا به جا شده راستش نفهمیدم چی شد! درهرصورت اگه می گی می ذاریش برا دان دیگه مهم نیست!! ممنون
پاسخ:آره بابا,منتشر باشی جفتشو میذارم.


مهسا19
ساعت2:24---8 خرداد 1393

والا خودمم نفهمیدم چی نوشتم!!!!

کلا منظورم این بود که اگه فقط یه شب از کل کنسرت و تورشون منتشر میشه (شب دوم) پس چرا بعضی فیلمای شب اول هم هست؟!

ایول دمت گرم، مرسییییییییییییییی

ولی یه مشکلی من دارم! ببینم idm توام مشکل پیدا کرده؟ دیشب یهو قاطی کرد حجم نشون نمیده دان نمیشه!!! نمی دونم چرا؟!!!!! دارم از ناراحتی دق می کنم! نمی دونم چیکار کنم؟! تو نمی دونی باید چیکار کنم؟
پاسخ:بازم که همه چیو قاطی کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا جون اصلا شب اول و دومی وجود نداره که;

اینا از سال 2012,آخرین ماه سال یه تور داخل ژاپن برگذار می کنن,به نام ARENA TOUR و حدود 8 تا شهر میرن و کنسرت میذارن.سال 2013 هم{همونی که گذاشتم برا دانلود}دومین تور بود.حالا از تور 2012 که اسمش ~CNBLUE Arena tour 2012 ~come on بود,کنسرت شهر سایتاما رو منتشر کردن.{در دو نسخه کوتاه و کامل} از تور 2013 هم که اسمش ~CNBLUE Arena tour 2013 ~One More Time بود,کسرت شهر ناگویا رو در همون دو نسخه منتشر کردن!!! اون تیکه ای هم که تو رو به اشتباه انداخته,تکنوازی جونگ هیون در آهنگ get away هستش که در قسمت encore آرنا تور 2013 و اون آهنگ کیمیو هم برا قسمت encore آرنا تور 2012 هستش که اگه خدا بخواد و اینترنت یاری بکنه,ویدیو کامل هر دو کنسرت رو میخوام بذارم برا دان.

امیدوارم که دیگه رفع ابهام کامل شده باشه!!!!



مهسا19
ساعت3:52---7 خرداد 1393
راستی بچه ها از تعریفتون ممنونم
پاسخ:..........


مهسا19
ساعت3:51---7 خرداد 1393

وااای واقعا کلیپت خیلیییییی قشنگ بود! کلا منو هزار بار عاشق ترم کرد

خیلی خوب بود ممنون

فقط یه چیزی بگم؟ اون آهنگ کیمیمو که آخرش گذاشتی، مگه فیلم اون کنسرت هست؟ اگه نیست پس این چیه؟ اتفقا من قبلا هم می خواستم بگم یه سری فیلم از این شب آرناتورشون دیده بودم که کنسرت کاملش برا یه شب دیگه است؛ پس چرا فیلمای اینم هست؟ بعد یه زحمت میشه خواهش کنم هرچی فیلم از این شب اولش داری بذاری؟ خوااااااهش..... (آیکون موردنظرمو نداره کلا التماس...)
پاسخ:والا من از این هست و نیستایی که نوشتی هیچی نفهمیدم######### اون آهنگ کیمیو برای قسمت encore کنسرت و اون where you are هم ,هر دو,برای کنسرت آرنا تور 2012 در شهر سایتاما ژاپن که میخواستم به مناسبت تموم شدن امتحانات,اواخر خرداد بذارم برا دانلود.پس لطفا منتظر باش^^ در رابطه با کلیپ هم ممنون..نظر لطفته^^



ساقی
ساعت14:53---6 خرداد 1393
دست تو و مهسا جونم درد نکنه کار هردوتون عالیه
پاسخ:^_^


شین وو
ساعت9:03---6 خرداد 1393
خیلللللللللللللللللللییییییییی یییی باحال بودن جفتشوننننننننننننننننننننننننن نننن
^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:تولد لی جونگ هیون,lee jong hyun birthday,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com