I.Boice | Iranian Boice Community


این آپدیت برای 24 ماه می,بعد از کنسرت دائجو هست.

JYHeffect: 여러분~용화예요^^ 대구 공연이 끝났습니다! 대구에서의 첫콘서트인데 감동적이고, 좋은 추억 만들어갑니다! 푹 쉬시고 앞으로도 좋은일만 가득하길

 Everyone~ it’s Yonghwa^^ Concert in Daegu has ended. It was the first concert in Daegu but we we’re so moved and have made good memories! Get a good rest, and let’s only have good things in the future

همگی~یونگ هوا هستم^^کنسرت دائجو هم تموم شد.این اولین کنسرت ما در دائجو بود اما خاطره خوبی رو به جا گذاشتیم! خوب استراحت بکنید,و تنها چیزای خوب در آینده داشته باشیم.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:07---16 خرداد 1393
همون آرزو............
هعی........
پاسخ:اوه...................هعی...........................ای واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی!!!!!


مهسا19
ساعت4:13---15 خرداد 1393

سلام

ببخشید دیر جواب می دم!

نمی دونم والا!!! فک کنم اولش هنگ کنم چند مین؛ بعدشم واقعا دلم می خواد بغلشون کنم مخصوصا جونگ هیونو کلیم تشکر می کنم؛ امممم دیگه نمی دونم والا چون مسلما وقت نمیشه ولی اگه برم خونشون حتما باهاشون یه آهنگ می خونم اونام از خنده روده بر میشن اگر باز هم وقت بود سعی می کنم به روش فیلما های کره ای خیلی شیک مخ جونگ هیونو بزنم

البته اینا همش حدسیاته؛ فک کنم ببینمشون همون امضارم نتونم بگیرم از شدت هیجان...

خودت چیکار می کنی؟
پاسخ:من دلم میخواد یه جای خالی از مردم,بشینیم با هم دیگه یه گپ بزنیم و از هم دیگه شما رو تلفانامون رو بگیریم و تبدیل به دوستای صمیمی بشیم!!!!!!!!!!!!!!!{آرزو بر جوانان عیب نیست}



مهسا19
ساعت3:32---9 خرداد 1393
یعنی میشه یه بار اینارو از نزدیک ببینم؟...
پاسخ:اگه بشه چی میشه!!!!!!!!!!!!!!اگه اولین بار اونا رو از نزدیک ببنی چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهسا19
ساعت2:26---8 خرداد 1393
بیانه اوپا

باید حساب کنیم ببینیم کل هزینه سفر یکی دو شبه به ترکیه و کنسرت چقد میشه؟! شاید شد بریم... (البته وقتی فکر دلارو می کنم ترجیح میدم ابرای بالا سرمو فوت کنم!) :|
پاسخ:بابا خوشم میاد همتون مایه دارید..................(like^_^)


شین وو
ساعت10:05---7 خرداد 1393
شما بزن پایه بی سوادیم !چه می دونم آخه من که از نسل کوچولوهایه جهانگرد که نیستم که بدونم دائجو کجاست اما گفتم تازگی ها رفتن چین لابد تو چینه دیگه شایدم تو کره است چه می دونم خخخخخ!

به هر حال کوفتشون بشه حالا هرچی !

اصلا کاش که حداقل می اومدن تو ترکیه اجرا می کردن که ماهم بتونیم بریم ببینیم اه عقده شد واسم فوقش من نتونستم برم به نوه نتیجه هام وصیت می کنم برن ببینن والله خخخخخ!
پاسخ:چه مایه دار!!!!پول ترکیه رفتن داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا دمت گرم^_^


مهسا19
ساعت3:40---7 خرداد 1393
دائجو کجاست مگه؟

منم در مورد کوفت و اینا موافقم ولی نه بذار اونا لذتشو ببرن تقصیر اون بدبختا نیست که ما نمی تونیم کیف کنیم!
پاسخ:یکی از شهرهای کره است. ای بابا....ای بابا...دست رو دلم گذاشتی که........................


شین وو
ساعت9:04---6 خرداد 1393
حرف خاصی ندارم فقط میگم کوفت چینی ها بشه خووووووووووو ما هم کنسرت میخواییم!

دستتون درد نکنه !
پاسخ:بعد ایشاا.. دائجو توی چینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما تو اینکه کنسرت کوفتشون بشه باهات مواقم^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:یونگ هوا,توییت یونگ هوا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com