I.Boice | Iranian Boice Community


لینک دانلود فول آلبوم:

حجم:41MB


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:31---9 خرداد 1393
نه برادر من دیگه اونقدارم خنگ نیستم! اونو بلدم بابا کلی خودم همیشه هی درحال عوض کردنشم برا دان از یو*تی و ایران! کلا خراب شده بود ولی حل شد مشکلم ممنون از جواب و کمکت ببخشید زحمت شد!!!
پاسخ:آخه یه جوری گفتی هیچی سر در نمیارم که...............حالا خدا رو شکر که حل شد!!!!!لامصب که برنامه تقلبی و قفل شکسته است اینجوری اذیت میکنه دیگه!!!!!!!!!


puran
ساعت0:35---9 خرداد 1393
man hame ahang hashon ro daram vali intori don kardane albumeshon kheyli keyf mide merciiiiiiiiiiii
پاسخ:خواهش....البته چون توی این مدت زیاد آلبوم گذاشتم,فکر نکنم تا مدتی آلبوم بذارم و میخوام میرم سراغ گذاشتن ویدیو ها و اجراهای زنده.


مهسا19
ساعت2:28---8 خرداد 1393

ئه من اینجا درباره دان منیجر نظر گذاشته بودم؟! :| هه خیلی از نظر روحی داغون بودما! چون اصلا یادم نبود
نوشتم برات؛ حجم نمیزنه دان نمیشه!

پاسخ:خب اگه اینه;

IDMت رو باز کن,از منوی بالا برنامه برو قسمت تنظیمات{options},تب پروکسی{proxy/socks}رو باز کن,بعد تیک استفاده از پروکسی رو غیر فعال بکن.بعد Ok بکن و IDM رو ببند.

حالا  هر چی چی*لتر شکن داری خاموش بکن و برو دانلودت رو انجام بده.

حالا اگه خواستی از ی و تو*ب و یا هر جای فلفلی دیگه ای دانلود بکنی,برو همون تب و گزینه {کپی ازIE} رو بزن و Ok بکن و کارت رو انجام بده.

اگه بازم مشکلی بود و یه ارور دیگه داد,خبر بده و متن کامل ارور هم بنویس.



شین وو
ساعت10:06---7 خرداد 1393
دانلودیدم خیلی باحال بود !

بازم از این کارا بکنید هههههه

من این جوری البوم گذاشتنون رو دوست دارم کلی آرشیو جمع کردم دمتون گرمممممممم!
پاسخ:خواهش میکنم.


مهسا19
ساعت4:07---7 خرداد 1393
وااااای نمی دونم چرا یهو idmام قاطی کرد!!!!! منم اصلا از این چیزا سر درنمیارم نمی دونم چیکار کنم؟؟؟!!! بدبخت شدم خدایا... ((
پاسخ:دقیقا مشکل چیه؟؟؟کامل شرحش بده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue2010,آهنگ i'm a loner از cnblue,آهنگ های گروه cnblue,آهنگ y,why از cnblue,آهنگ فراموشت خواهم کرد از cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com