I.Boice | Iranian Boice Community


خب خب خب...

آهنگ این فصل بازی های ریو هیون جین رو یونگ هوا ساخت!!!!!ریو هیون جین یه بیس بالیست کره ای که در تیم LA dogers بازی میکنه.

البته این اتفاق ناگهانی نبوده و از چند وقت پیش خبر این کار رو داده بودن,جالبتر از همه اینکه یونگ هوا این کار رو روی آهنگ معروف خودش One time انجام داده!!!یونگ هوا ترانه جدیدشو روی این آهنگ خونده و دوباره تنظیمش کرده.

این آهنگ امروز صبح در در اینترنت با عنوان سینگل دیجیتال cnblue منتشر شده.کاور زیر هم,کاور این سینگل هستش.

و یه نکته جالب هم اینکه,هیون جین خودش رو یه بویس خوشحال معرفی کرده.آپدیت تو*ییتش هم جالبه,توی پست بعدی میذارمش.

دانلود در ادامه.

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت12:13---9 خرداد 1393
هههههههههه کاش منم مشهور بودم این یونگ طرفدارم میشد ازم امضا میخواست منم بهش نمی دادم میسوخت!

داره کم کم رو میشه این یونگ طرفداره کی ها هست ها !

اون از کیم یونا اینم از ریو هیون! نفر بعد رو خدا به خیر کنه !!!چون من واقعا نمی تونم بهش امضا بدم خخخخخ! میترسم خودکشی کنه !!!! خخخخخخ

به این میگن ستاده اعتماده به سقف!!

دمت گرم برادر از این همه تلاشه بی وقفه عاااااااااااااااااااااااااشقه وبتم !
پاسخ:خوشت میاد یه روزی هم یونگ هوا این کار رو باهات بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! خواهش میکنم,منم عاشق بویس هایی مثل توام!!!!!!!!!


مهسا19
ساعت3:29---9 خرداد 1393
ممنونم از ابراز همدردیت :| ولی اتفاقا دیشب فیلم و آهنگ یونگهوارو برداشتم با مصیبت البته... ولی idmام درست شد یوهوهو یعنی یه جدیدشو دان کردم نصب کرد برام پسرعمه ام (کرک بود خودم نتونستم!)
پاسخ:آخه میدونم چه حسی داره که میخوای یه چیزیو دان بکنی و نشه!!!!!!!!!!!!


puran
ساعت0:38---9 خرداد 1393
ritme ahanghesh kheyli bahale...molayem shoro mishe bad yehoo miterkone!!

merci
پاسخ:منم خیلی خوشم اومد,...اولش که رفتم دان بکنم,پخش آنلاین هم داشت,خوندم که یونگ هوا روی این آهنگ ترانه شو کار کرده بعد زدم پخش کنه....یه لحظه گفتم چرت و پرت نوشته,بعد که ریتم عوض شد برق از سرم پرید!!!!


مهسا19
ساعت2:32---8 خرداد 1393
چه جالب...

مرسی

من بدبخت اگه با سرعت نت بدون idm بتونم دان کنم
پاسخ:واقعا بدبخت شدی...چون غیر ممکنه$$$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,یونگ هوا و ریو هیون جین,آهنگ جدید یونگ هوا,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com