I.Boice | Iranian Boice Community


حالا که دیگه دستم راه افتاده,تو فکرشم تابستون بشینم برنامه رادیو استار و گریلا دیت رو زیرنویس بکنم!!!!!!!!

آخر  هفته بود و یه خورده ام حوصله داشتم,سه تا موزیک ویدیوی time is over,L*o-ve falls و illa illa رو زیر نویس کردم.البته زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی fool هم بر دانلود گذاشتم ولی کار من نیست و خیلی وقت پیش از وبلاگ همکار خوبم,پرنیا دان کرده بودم ولی چون چند تا درخواست داده بودید منم گذاشتمش برای دانلود.{اگه هر کدوم از موزیک ویدیو ها رو ندارید رو اسمشون کلیک کنید تا به پست دانلودشون برید}

شاید بپرسید موزیک ویدیو illa illa برای چی زیرنویس کردم;به دو دلیل,اول اینکه درخواست داده بودید و دومم اینکه خیلی معنی قشنگی داره,وسط معنی کردنش چند بار اشکم در اومدگریه!!!

 

هر چهارتا رو گذاشتم تو یه فایل زیپ,

حجم:50KB

لینک های دانلود:

راهنما:

بعد از دانلود فایل زیرنویس,اونو به محلی که موزیک ویدیو قرار داره ببرید و اسم فاییل زیرنویس رو با اسم موزیک ویدیو یکی کنید.

بعد با یکی از برنامه های KM player ویا VLC موزیک ویدیو رو اجرا کنی


نظرات شما عزیزان:

Ida Lee
ساعت9:56---22 تير 1393
یه سوال دارم : آلبوم های اولیه ی سی ان بلو موزیک ویدئو ندارن ؟ آخه من هر چی گشتم برای now or never ،voice و.... ویدئو پید نکرم ... حتی 392 هم نداشت...
پاسخ:متاسفانه نه,اولین موزیک ویدیوی کره ای گروه I'm a loner و اولین موزیک ویدیوی ژاپنیشونم In My Head هستش , که جفت اینا بعد از این آهنگایی که گفتی!!!!!من خودم خیلی خورد تو ذوقم وقتی دیدم one time موزیک ویدیو نداره!!!!!


puran
ساعت15:22---13 خرداد 1393
ma bade in 3rooz tatili montazere zirnevis hay jadid hastima
پاسخ:ایشاا...


avaa
ساعت20:52---11 خرداد 1393

چشمتون بی بلا،مرده و قولش دیگه ما روی حرفت حساب میکنیم و منتظر انجام این پروژه سخت می مونیم ها....راستی برای one more time & feel good جایی زیرنویسش کردن؟نکردن؟میذاریش؟؟؟چون توی جواب کامنتا دیدم گفتید بگیم کدوم موزیک ویدیوها زیرنویس ندارن که بذاری برا همین گفتم،نذارش پای پررویی من ها...
پاسخ:نه بابا این حرفا چیه!!!!

one more time رو توی cnblue4star1.mihanblog.com میتونید پیدا کنید,اما feel good نه اون رو هم باید به فکرش باشم.



puran
ساعت16:18---10 خرداد 1393
oh are toye come back k vase can
پاسخ:منم دقیقا همینارو ندارم,اگه اونجوری تا آخر این هفته ام این چهارتا رو انجام میدم,بعدشم اگه خدا بخواد میرم سراغ پارت اول رادیو استار!!!


avaa
ساعت22:08---9 خرداد 1393
وای ینی اگه رادیواستار رو زیرنویسشو بذارید نمیدونین چه ثوابی کردید...3 ماهه دان کردم حوصله ندارم باانگلیسی شو ببینم...پس صبر میکنم تا زیرنویسشو بذارید دیگه...
پاسخ:خالا من یه قومپوزی در کردم###############تو چرا باور کردی!!!!!!!!!!!!!! ولی بی شوخی اگه میخواید,به چشم انجامش میدم,با اینکه خیلی سخته!!!!!


شین وو
ساعت12:04---9 خرداد 1393
خیلی عالی بود ممنونم
پاسخ:^_^


cn
ساعت7:56---9 خرداد 1393
سلام.خیلی خیلی ممنون واقعا فکر نمی کردم به این زودی به درخواستم جواب بدید .خیلی عالی بود. یه دنیا ممنون............
پاسخ:خواهش میکنم,چون خودمم آهنگ time is over رو خیلی دوست دارم,این کار رو دو فوریتی انجام دادم!!!!


مهسا19
ساعت3:25---9 خرداد 1393
آخی داداش احساساتی من
پاسخ:والا معنی شعرش سنگ رو آب میکرد...........دیگه چه برسه به این بند دل ما!!!!!!!!!!!!!!!!


puran
ساعت1:03---9 خرداد 1393
vase LOVE ham mishe zirnevis dorost konid?
پاسخ:والا میخواستم درست کنم یکی از دوستای خودم که تو کار سریاله,گفت این زیرنویس داره...........اما خب....لطفا به غیر از اینایی که گذاشتم,بگید که دیگه کدوم موزیک ویدیو ها زیرنویس ندارن که من روشون کار بکنم.


puran
ساعت0:42---9 خرداد 1393
wow che khob k love fall ro tarjome kardid

merci
پاسخ:این یه دونه که عالی بود.....ولی یه چیزیو رو در رابطه با کره ای ها فهمیدم.......اینکه عاشق عشقای دبیرستانی هستن!!!!و الا موزیک ویدیو خیلی بهتر از اینا میتونست باشه!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:زیر نویس فارسی موزیک ویدیوی fool از یونگ هوا و جونیل,زیر نویس فارسی موزیک ویدیوی Love Falls از جونگ هیون و جونیل,زیر نویس فارسی موزیک ویدیویtime is over از cnblue,زیر نویس فارسی موزیک ویدیویilla illa از جونیل, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com