I.Boice | Iranian Boice Community


JYHeffect: 아이유씨 소극장 콘서트 게스트 다녀왔습니다^^ 재밌었어요^^ 그리고 전 삼겹살을 꿀꺽

 I’m back from IU’s small scale concert as a guest ^ ^ It was fun ^ ^ And, (now) I’m eating samgyupsal

از کنسرت کوچیک IU برگشتم که به عنوان مهمون اونجا بودم^^خیلی خوش گذشت^^و(الآن)دارم samgyupsal میخورم.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:13---16 خرداد 1393
من یونگیو گفتم شوما خودشو ناراحت نکن

مهسا19
ساعت4:28---15 خرداد 1393
نمی شد یه فیلمی عکسی چیزی از کنست آیو بذاره؟

چه بامزه شده اینجا
پاسخ:به خدا چیزی نبود,اگه پیدا کردم چشم میذارم.


puran
ساعت15:20---13 خرداد 1393
اتفاقا بچه ها .غذای خیلی معروفیه!!!!
گوشت شکم خوکه دیگه . ندیدید هروقت میرن بیرون سر این میزهاشون که گاز هست یه ظرف اهنی میزارن روش گوشت هارو کباب میکنن؟؟؟


شین وو
ساعت11:06---13 خرداد 1393
آخی ناز شده ههههه!
از این عکسایی که خودش از خودش میگیره خوشم میاد ههه ما سال به سال جرآت نمی کنیم از خودمون عکس بگیریم والله خخخخ
این غذا هه هم ناشناخته است فقط یونگ جرآت داره ازش بخوره خخخخخ!
خیلی ممنونم از شما


مهتاب
ساعت10:13---13 خرداد 1393
اخی چه باحالهه این عکسه!چی داشته میخورده؟؟؟؟؟
پاسخ:والا نفهمیدم,اسمشم تو گوگل زدم چیزی نیاورد!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:یونگ هوا,توییت یونگ هوا, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com