I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

میگفتم چند روز تعطیلی آخر هفته رو میشینم خیلی کارا میکنم,چند تا کار غیر منتظره خانوادگیه دیگه برام پیش اومد نتونستم کاراییو که میخواستم انجام بدم.

به هر حال;

این موزیک ویدیو,دومین موزیک ویدیو گروه هست که در تاریخ 19 می 2010 همراه با مینی آلبوم Bluelove در کره منتشر شده.این آهنگ تم شاد و جذابی داره که تا به امروز ,بعد 4 سال,هنوزم آهنگ ثابت اجراهای cnblue هستش.

 

 

حجم:103MB{کیفیت 720p}

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

امیتیس
ساعت16:44---13 دی 1393
ببخشید من هرچی تلاش کردم لینک دانلود نمی شه و قرمز چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا کمکم کن......دانلودش قرمزه..........کمک..........
پاسخ:والا لینک رو چک کردم سالمه....مشکل دقیقت چیه؟ قرمز میشه یعنی چی؟


hanieh
ساعت22:21---23 تير 1393
عالیه
ممنون


شین وو
ساعت12:48---19 خرداد 1393
به به عالیه !
به قوله انگلیسی ها !
wooooooooooooooooow


مهسا19
ساعت3:15---16 خرداد 1393
thanks
پاسخ:*_^


puran
ساعت1:02---16 خرداد 1393
agha in zir nevis nadare
ma hamchenan khahesh mandim be yari ma beshetabid
پاسخ:چون تو این پست نذاشتم,یعنی زیرنویسش نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2010,cnblue love mv,موزیک ویدیو های معروف cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com