I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

خب,تو این پست درخواست دوستان , به خصوص puran, رو انجام دادم.الآن دیگه فکر کنم فقط دو سه تا موزیک ویدیو موندن که زیر نویس ندارن که اونا هم ان شاا.. بمونه بعد کار سنگین و ویژه ای که دارم انجام میدم!!!(رادیو استار)

این سری موزیک ویدیو های L*o.ve و Feel good و Robot رو زیرنویس کردم,همه رو هم گذاشتم تو یه فایل زیپخنده

خب ,مثل قبل اگه موزیک ویدیویی رو ندارید می تونید با کلیک روش به پست دانلودش برید و دانلودش بکنید.

و یه نکته دیگه اینکه,من زیرنویس feel good برای نسخه اول زمان بندی کردم ,نه برای .drama ver,حواستون باشهچشمک

 

لینک های دانلود:


نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت0:13---18 آذر 1393
من تمام سعیمو کردم ولی درست نمیشه
دیگه کاریش نمیشه کرد.ممنون
پاسخ: :(.........ببین اگه یه بررسی کامل طبق اون راهنمایی که گذاشتم انجام بدی.....به احتمال زیاد مشکلت حل میشه یا حداقل معلوم میشه!


yas
ساعت1:30---17 آذر 1393
خخخخ راست میگین.
با word باز میشه ولی زبونش (japanese (shift_jis
هه.همه رو روش امتحان کردم ولی هی عجیب غریبتر شد!!!!!

پاسخ:؟! با ورد باز میشه؟! اصلا نباید اینجوری باشه! با چه برنامه ای باز میکنی؟ اصلا نباید ژاپنی باشه!!! چه بلایی سر فایل زینویس آوردی؟! :دی


yas
ساعت20:58---15 آذر 1393
سلام.من هربار نظر میدم باید چندبار بفرستم
این زیرنویسه یجوریه.یعنی خیلی خیلی یجوریه.
من بلدم بازیرنویس کار کنم ولی این اصلا فرمتشم عجیب غریبه کلا.چندبارم دان کدم ولی همش همونه
پاسخ:والا این مشکل برا خیلیا هست.......دلیلشم نمیدونم! به احتمال زیاد لوکس بلاگ ایراداتی داره......والا الآن اونقد یجوری توضیح دادی که یه جوری شدم!!!! لطفا دقیقا مشکلت رو توضیح بده


شین وو
ساعت13:32---20 خرداد 1393
واقعا ؟؟ ممنونم !!چشمممممممم
پاسخ:خواهش


شین وو
ساعت12:47---19 خرداد 1393
سلام یه چیزی بگم !
میگم شما ترجمه اهنگ هاشون رو به صورته وُرد دارید?? همشون رو ها ! البته آهنگ هایه مشهورشون هم باشه واسم کافیه چون من هروقت گوش میدم بهشون کله اعضایه فامیل میگن این دری وری ها چیه گوش میدی منم دهنم کلا Hسفالت میشه می مونم چی بگم ! یه چند تا از آهنگ هاشون رو معنیش رو دارم اما میخوام آرشیوه معنیه شعر هاشون رو داشته باشم به صورته ورد! یکی هم دوست دارم شعر هایی رو که خوده اعضا گفتن رو حتما معنیشون رو بدونم و سر از احساسشون دربیارم واقعا واسم مهمه ! هیچ عجله ای نیست ها داداش اگه وقت کردی ترجمه هاش رو به صورته ورد واسم می فرستی؟؟
اینم جیمیلم!
mahsa1234yung@gmil.com
بازم ممنونم ازشما
پاسخ:والا من تازه یه مدتیه زدم تو کار ترجمه,برای شروع هم گفتم اول کار موزیک ویدیو ها رو تموم بکنم,بعد برم سراغ آهنگ ها. ولی اگه خیلی زودتر میخوای,معنیه آهنگای معروفشون رو می تونی از آرشیو وب پرنیا(cnblue4star) بگیری.


puran
ساعت22:36---17 خرداد 1393
ok say mikonam ta farda shab hatman up konam .chon hajm nadaram bayad shab bezaram k raygan bashe
پاسخ:باشه,هر وقت تونستی اینکا رو بکن.با تشکر.


puran
ساعت16:40---17 خرداد 1393
woOoOoOow vaghean merci
khodaE dameton garm...eyval
man dar avaz zir nevis ha vasaton link MN robot ro mizaram [1080p- 71mb
پاسخ:آخ آخ,دمت گرم!!!!!!واقعا انگار یه دنیا رو بهم دادن. مثل دفعه قبل آپلودش بکن تا منم ترتیب بقیه کارا رو بدم. بازم مرسی.............................دمت گرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 17 خرداد 1393برچسب:زیرنویس فارسی موزیک ویدیو های CNBLUE,زیرنویس فارسی موزیک ویدیو feel good از cnblue,زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی L,O,V,E از cnblue,زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی robot از cnblue, موزیک ویدیوی robot از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com