I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

ویدیو از دوست خوبم puran

(آپلودش با خودم بود)

دانلود ویدیو:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:08---22 خرداد 1393

جمله ات عالی بود هادی =))

راس میگه مهسا (اجازه دارم اینجام با اسم خودت صدات کنم؟ آخه شین وو یه جوریه!!!) اگه دلت بخواد میلامونو به هم بدیم

ولی بازم به من سر بزن خوشحال میشم منم خودت شاهدی صدبار یه ویدئورو آپ کردن نامردای بی وجدان حذفیدنش! ولی چه میشه کرد؟

وب ساغر؟!!! وای خاک بر سرم من آلزایمر گرفتم واقعا نمی دونم آدرسشو با اینکه یه چیزایی یادم میاد... بگو آدرسشو ببینم تا چه حد مشکلم حاده!!!


پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بازم به من ربطی نداره!!!


شین وو
ساعت12:07---21 خرداد 1393
والله دستم رو داغ گذاشتم دیگه به آپارات برنگردم آخه با احساساتم بازی می کنه هرچی میزارم می حذفه کلا میام آپارات افسردگی میگیرم هوووووووووووووم شرمنده همون 43 تا ویدیو رو که گذاشتم واقعا پیر شدم هر روز کابوس می دیدم کلشون رو حذف کرده آپاراته نامرد والله خخخخخخخ فدایه تو عزیزم تو که وب ساغر رو میشناسی بیا اونجا بحرفیم فدات شم
پاسخ:و خداوند فی*س بوک,چت روم,موبایل,تلفن و ..................آفرید!(قابل توجه جفتتون#_#)


مهسا19
ساعت3:52---21 خرداد 1393
آره کم پیدا شدی!!!! بیا پیش من
پاسخ:فکر کنم این در پاسخ شین وو باشه!(به من مربوط نیست)


شین وو
ساعت13:31---20 خرداد 1393
شلاااااااااااااام اونی مهسا آره منم همون شین وو آپاراتی یه زمونی می ترکوندم الان گوشه گیر شدم چپیدم تو وبلاگ هاا خخخخ خیلی ممنونم داداشی

مهسا19
ساعت5:02---20 خرداد 1393
شین وو :| جان شما تو آپاراتم هستی؟ یعنی همون شین ووی آپارات خودمونی؟
هادی میشه اگه ندید زحمت بکشی تو یه نظر اینو از طرف من بهش بگی؟ یا همینو کپی کنی؟ مرسی
پاسخ:والا دیدنشو که میبینه ولی بازم چشم,اگه ندید,من ازش میپرسم.


شین وو
ساعت12:39---19 خرداد 1393
الهی هیون پسرم کلا کم سرو صدا و آرومه کلا سرش تو کاره خودشه !
اما به قوله مهسا خانوم این عکاساهم با پسرم لج کردن خخخخخ
ممنونم از شما و پوران!
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت3:37---19 خرداد 1393
حجمشون که زیاد فرقی ندارن! خودت دیدی مال آپاراتو؟ اگه کیفیتش کم شده بهم بگو مال پورانم دان کنم، مرسی
پاسخ:زیاد فرقی نداره.


مهسا19
ساعت3:32---19 خرداد 1393
پس اونیکیم دان می کنم...

مهسا19
ساعت4:12---18 خرداد 1393
مرسی از هردوتون
دوتا ویدئو باهم فرق دارن؟
تقصیر تو نیست این جونگ هیون هیچوقت عین بچه آدم واینمیسته درست و حسابی تو عکس و فیلم بیفته!!! :||| بگیرم بزنمش.... این عکاسام آخه نمی دونم چه مشکلی با این بچه دارن؟!!
پاسخ:ویدیو ها فرقی ندارن,قربون آپارات برم نه که کیفیت همه چی رو نگه میداره......................!!!!!!یکیم گفتم زحمت puran هدر نره که این رو آپلود کرده.


puran
ساعت1:31---18 خرداد 1393

khahesh mikonam
ee pas 2bare Up mikonam
karet sakhte akhe.man faghat mitonam khabar bezaram ya nahayatan ye video kotah
پاسخ:راضی به زحمتت نیستم!!!!!

همینم برای من خیلیه!!!!!این چند وقته که زدم تو کار ترجمه,همون دو دقیقه ام که راحت بودم,از دستم رفت,ولی اگه الآن یکی باشه تو*ی.ت ها رو با عکسای روزانه و اگه بتونه اخبار رو بذاره,برا من یه کمک خیلی بزرگه.فکراتو بکن اگه خواستی بگو.



puran
ساعت22:31---17 خرداد 1393
in ye video vase forod gahe
http://uploadboy.com/na7bw6kk2rol.html

inam 3ta aks az jonghyun+ 2ta aks az yong k nabod to aksa
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=895ae164876de d407de11cab911c1c6a
پاسخ:بابت ویدیو ممنون,به پست اضافه اش کردم.ولی لینک عکسا خرابه! بعد یه چیزی,توام که مثل من به روزی,پاشو بیا اینجا نویسنده شو دیگه,منم از دست تنهایی در میام!!!!!!!!!*_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 17 خرداد 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,cnblue @ incheon airport off to brazill,اجرای cnblue در موزیک بانک برزیل, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com